Arhitektica Azra Hodžić dizajnirala je prvi roll top ruksak u BiH

Pronaći dobar i kvaitetan ruksak koji će biti multifunkcionalan i poslužiti vam za različite potrebe nije lagan zadatak. Kako zadovoljiti potrebe vaših školaraca koji žele neki super cool ruksak za knjige, a istovremeno pronaći i ruksak za sebe u koji ćete staviti onu polovinu ormara koja vam uvijek treba kad idete na yogu ili na fitness? Kako pronaći idealan ruksak za vašeg dečka ili muža koji neće izgledati previše “školski” za njegov novi laptop ili opremu za fudbal ili plivanje? Donosimo vam priču o jednom super štosnom accessoiru, ruksaku St.ranac koji će rješiti sve vaše probleme. Osmislila ga je arhitektica Azra Hodžić, iz Sarajeva, vlasnica i dizajnerica brenda St.ranac.

Svoj prvi ruksak napravila je za sebe

Kad je shvatila da u BiH ne može pronaći zanimljiv i funkcionalan roll top ruksak koji će biti u stanju rješiti sve njene potrebe za pakiranjem različitih stvari, koje joj trebaju tokom dana ili u slobodno vrijeme vikendom, Azra je zasukala rukave, uzela olovku i papir i počela crtati model ruksaka koji bi željela kupiti. Tako je nastao prvi ruksak St.ranac koji je najprije napravila za sebe, a onda su je radne kolege i prijatelji zamolili da i njima napravi sličan ruksak. To ju je i ohrabrilo da svoj hobi pretvori u mali biznis.

Dugo sam dizajnirala svoj prvi ruksak i vrlo brzo je on postao omiljen i među mojim prijateljima. Tako je i naziv za moj brend nastao spontano, na kafi u razgovoru sa prijateljicom. Željela sam da ime brenda bude na bosanskom jeziku, a da je zanimljivo i da zapravo predstavlja produkt. Nastalo je iz igre riječi, pokušavajući da nabrojimo sve sinonime koje koristimo za ruksak odnosno za ranac i jednostavno je došao spontano ovaj naziv St.ranac, baš kao igra riječi“, otkriva nam Azra.

roll top ruksak
Trobojni St.ranac

“Ne treba se bojati ulaganja u biznis, jer se sve na kraju isplati”

Kao i svaka poduzetnica koja je svoj hobi pretvorila u mali biznis i Azra je na početku imala brojne teškoće, koje su joj dotada, u njenom umjetničkom, kreativnom svijetu bile posve nepoznate. Izazove koje je imala na početku svog ulaska u poduzetništvo ne smatra više naročito bitnima za istaći, no željela bi podijeliti s drugim početnicama u poduzetništvu ono što joj se čini najvažnijom lekcijom koju je naučila iz cijelog poduhvata:


Pročitaj više: Matija Nakić: “S našom platformom za financijsko planiranje spašavamo kompanije od Excel pakla”


Svaki početak je težak, ali bitno je ustrajati u svojoj ideji i cilju. Sad znam da je svaki problem rješiv. Kad sada pogledam malo sa distance mnoge stvari su se mogle bolje uraditi, ali nekada je i važno naučiti iz svojih grešaka da bismo sutra na bolji način mogli rješavati sve prepreke. Jedna od najvažnijih stvari koju bi istakla je da nemamo strah od ulaganja, jer se na kraju sve isplati, ističe Azra.

Danas su njeni problemi i izazovi u poslovanju i proizvodnji posve drugačiji od onih s kojima se suočavala na početku svoje poduzetničke karijere. U međuvremenu, kako je brend St.ranac postajao regionalno poznat, potražnja za njihovim proizvodima je svakodnevno rasla.

Sada nam je najveći izazov održati stalnu potražnju za proizvodima koje nudimo. Da bi se ta potražnja održala brend mora stajati iza onoga što prodaje. Kvaliteta, dostupnost, interakcija sa kupcima, te sposobnost prihvatanja pohvala i konstruktivnih kritika su ključne stvari u razvoju brenda”, otkriva Azra.

St.ranac je prvi roll top ruksak nastao u BiH

Njihov je glavni proizvod vrlo brzo postao prepoznatljiv brend među street fashion poklonicima i urbanim techno geekovima, i vidjet ćete ga često i na ulicama naših gradova. To je prvi bh roll top ruksak, koji je dostupan u različitim bojama, dezenima i raznim materijalima. A pored njihovog favorita ruksaka naći ćete na njihovoj stranici i St.ranac torbe, cekere i odnedavno ručno oslikane nesesere.  

roll top ruksak
Ručno oslikani ruksak St.ranac i neseser

Ono što St.rance čini toliko privlačnim i zapaženim jeste to što je u njihovu izradu uloženo puno truda, kao i zbog toga što su izrađeni od kvalitetnih materijala. Biramo materijale koji se uklapaju u estetiku koju St.ranac predstavlja, a to je jednostavnost, minimalizam i posebnost. Najčešće su to: eko koža, vodootporna tkanina, prirodna koža, PVC folija, te slikarsko platno koje ručno oslikavam”, pojašnjava Azra.

Istina je da je roll top ruksak već duže vrijeme omiljeni accessoire svih modernih trendsettera, urbanih “city backpackera”, koji vole njegov moderan minimalistički dizajn i multifunkcionalnost koju pruža, po čemu se i izdvaja od drugih sličnih proizvođača.


Pročitajte više: Vedrana Božinović: “Moje imenovanje za prvu direktoricu drame sarajevskog Narodnog pozorišta u 100 godina je bio kuriozitet”


Ta jednostavna estetika je nešto što St.rance čini prepoznatljivim i drugačijim. Mi smo ujedno i prvi bosansko-hercegovački brend koji je počeo praviti roll top ruksake. Pored toga, kombinacija materijala i boja, te St.ranac nazvan Pollock, koji ručno oslikavam na kanvasu ili totalno prozirni St.ranac od PVC folije su unikatni primjerci koji jednostavno izdvajaju st.rance iz mase drugih ruksaka na tržištu“, otkriva Azra.

Zašto njihovi klijenti vole svoje St.rance Azra se svaki put osvjedoči u porukama i komentarima koje svakodnevno dobija od svojih klijenata.

roll top ruksak
St.ranac torba

Najljepši momenti u ovom poslu su pozitivni komentari zadovoljnih korisnika i posbeno njihov povratak po nove proizvode ili po poklon za prijatelje. Naravno, naša najbolja reklama su oduvijek bili zadovoljni kupci koji nas bodre usmenom pohvalom i kupovinom naših proizvoda. I zbog toga i volim raditi ovaj posao“, priznaje Azra

Ako u ovoj predprazničnoj sezoni razmišljate o jednom super funkcionalnom ruksaku za sebe ili ako vam treba zgodan poklon za praznike onda je St.ranac idealan prijedlog za vas. Možete ih pronaći online na njihovoj stranici, te na Orea platformi. Također ih moguće pregledati i kupiti u shopu Royal with cheese u Sarajevu, za koje su napravili i poseban dizajn, te u Zenici u Studio Elosso.

Photo: privatna arhiva

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

što Generacija Z želi za poklon

Mastercard istraživanje otkriva šta pripadnici Generacije Z žele pronaći ‘ispod jelke’

Što Generacija Z želi za poklon? Novo Mastercard istraživanje ukazuje na to da za mlađe generacije u Evropi najbolji pokloni nisu oni koji dolaze...