VIDEO: Ova genijalna kampanja skrenula je pažnju na pitanja koja čuju samo žene

Preko milion organskih pregleda videa brenda Libresse za dva dana otkriva nam da postoji tema koja nije dovoljno obrađena, a tiče se položaja žene u našem društvu. U saradnji sa agencijom Ovation, ovaj brend je otvorio pitanje pritiska na žene kroz očekivanja koja se nameću isključivo njima, piše Marketing mreža.

Pitanja su se ovaj put postavila muškarcima

„Što si još uvijek singl“, „Kad će djeca“, „Tko ti čuva djecu dok radiš“, pitanja su sa kojima se gotovo isključivo suočavaju žene, ali ovaj put postavljena su – muškarcima. U kampanji učestvuju sportisti Mihail Dudaš i Čaba Silađi, glumac Dejan Ćirjaković, digitalni kreatori Veselin Zvekić i Aleksa Simić, kao i niz javnosti drugih muškaraca.

Vanja Bahilj, senior kopirajterka ove agencije objašnjava zašto baš ova tema: „Postoji razlika u pitanjima koje okolina slobodno postavlja ženama, ne razmišljajući o tome da li su previše intimna, previše direktna, previše slobodna. Ta pitanja se nekada tiču biologije, ali je zapravo društveni kontekst presudan za to što ih čuju samo žene. Čak i kada su neka od njih postavljena u najboljoj nameri, uznemirujuća su i intruzivna. I zato smo hteli da skrenemo pažnju na taj vid nevidljive, ali ipak opipljive diskriminacije“.


Pročitajte više: Poznata ćevabdžinica skrenula pažnju sa zaštite ćevapa: ‘a žene?’


Publika se prepoznala

Važnije od samih pregleda, za ovu agenciju su stotine komentara žena koje dijele pitanja sa kojima su se one suočile u svom domu, na svom poslu i u svom okruženju i to je postalo jasno već u tizer videu.

Sve ovo je pokazatelj da je ovaj fenomen stajao zakopan i neobrađen, a tako je bilo potrebno da se otvori. Libresse je u tome uspeo.

Foto: Instagram screenshot @libresse.srbija

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

plazma kriza

Tako se to radi! Pogledajte kako izgleda zdrava konkurencija

Zbog požara koji je krajem jula izbio u Plazma fabrici u Požarevcu smanjeni su proizvodni kapaciteti fabrike, što je rezultiralo nestašicom poznatog keksa. Plazma...
odnosi među kolegama

Čovjek je čovjeku – kolega