Kako je reklama s dvojicom fudbalera zasjenila sve manekenke koje su ikada snimile reklame za Louiss Vuitton?

O fudbalu obično ni ne razmišljam, jer nije nikada ni bio u fokusu moje pažnje. Ne pratim ni domaću, ni talijansku, ni španjolsku, ni njemačku, ni englesku ligu, a još manje znam ko su trenutne fudbalske zvijezde. No, nije baš da ništa ne znam o fudbalu i da ne poznajem niti jednog fudbalera. Pratile smo i mi cure svojedobno mundijale i u Španjolskoj, i Brazilu, i u Francuskoj, i Južnoafričkoj republici, pa i u Rusiji..

U Njemačkoj sam 2006. čak i bila na Mundijalu, poslom doduše, pa nas usput odvelo i na Olympia stadion u Berlinu gdje se igralo četvrtfinale između Njemačke i Argentine. Dakle, nije da ne znam ko je bio Maradona, Ronaldo prvi, Becham, Del Piero, Buffon, Lineker, Thierry Henry, Figo, Neymar, Messi, Brazilac Valderrama s najluđom frizurom viđenom na stadionima…Pamtim čak i legendarni dvoboj Materazzi- Zidane u finalu Francuska -Italija na Mundijalu 2006. kad je Zidane glavom opalio Materazzija, nakon što mu je Talijan sočno opsovao. Nije da baš žene ništa ne znaju o fudbalu, više ih iskreno zanimaju torbice i parfemi, no nismo baš ni zaluđene tom najvažnijom sporednom stvarčicom na svijetu.

Kako je reklama s dvojicom fudbalera postala najgledanija u ovoj godini?

A onda se sigurno pitate otkud uopće tekst o fudbalu na stranicama našeg portala. Pa, zbog jedne vrlo neobične i krajnje zanimljive reklame za jedan modni brend. Ženski modni brend. Reklame koju su snimili muškarci. I to ne muški modeli, nego fudbaleri.

U subotu je objavljena jedna sasvim neobična fotografija dvojice slavnih fudbalera za jedan od najvećih svjetskih modnih brendova, koja je u prvih par sati umalo srušila internet. Louis Vuitton je odlučio genijalnom fotografijom slavne fotografkinje Annie Leibovitz na kojoj Messi i Ronaldo, argentinski i portugalski fudbaler, igraju šah na jednom od LV kofera obilježiti ovogodišnji Mundijal, Svjetsko prvenstvo u fudbalu, koje se upravo igra u Kataru.

Čim su Messi i Ronaldo istovremeno na svojim profilima na Instagramu objavili ovu fotografiju svi su pohitali da provjere kako to izgleda kad njih dvojica izgraju šah na LV koferu. U tren oka fotografija je postala viralno čudo, jer ju je u samo par sati do nedjelje ujutro pogledalo i na Messijevom i na Ronaldovom profilu preko 15 miliona ljudi.

Messi i Ronaldo

U trenutku kad pišem ovaj tekst na Ronnaldovom IG profilu ju je pregledalo 38 miliona ljudi, a na Messijevom 29,2 miliona ljudi!!! Wow! 67 miliona ljudi je pogledalo u 3 dana jednu fotografiju. Wow!

Pa, dobro hajde mi recite sjećate li se vi ijedne reklamne kampanje u posljednjih desetak godina u kojoj je fotografija nekog ženskog modela izazvala takvu pometnju u dva dana na internetu? Šta se onda desilo preko vikenda? E, pa desilo se otvaranje Svjetskog prvenstva u fudbalu u Kataru u nedjelju. Desilo se ono što mi žene potajno znamo, fudbal je ipak najvažnija sporedna, a nekome i glavna stvar na svijetu.

Pobjeda je stanje uma

Na ovoj fotografiji koju su nazvali “Pobjeda je stanje uma”, iz Louis Vouittona su dodali da “Uz dugu tradiciju izrade kovčega za najpoželjnije sportske trofeje na svijetu, naša kuća slavi dvojicu najtalentiranijih fudbalera današnjice”.

Fotografija Messija i Ronalda je na Twitteru i Instagramu odmah proglašena najboljom fotografijom godine, kao “najjača fotografija svih vremena”, “fotografija koja će srušiti internet”…Nesumnjivo je da su marketinški znalci iz Louiss Vouitton napravili maestralan potez. Dan prije početka Svjetskog prvenstva u fudbalu u Kataru objavili su fotografiju dvojice možda najbojih fudbalera posljednje dekade, šaljući poruku da su njihovi legendarni koferi namijenjeni samo najvećim fudbalskim zvijezdama i najvažnijem trofeju u svijetu sporta na Planeti, spektakularnom peharu talijanskog dizajnera Silvia Gazzaninija napravljenom od 18 karatnog zlata, peharu visine 36 cm i težine od 5kg, koji vrijedi više 10 miliona dolara. Koferi Louiss Vuitona su za pobjednike Svjetskog prvenstva koji će kući baš u njihovom koferu odnijeti pozlaćenu repliku ovog pehara vrijednog oko 50.000 dolara.

I tako su jednu od ikona mode, možda i najpoznatiji ženski brend o čijim torbama mnoge žene širom svijeta sanjaju, preko noći oteli fudbaleri. Louiss Vouitton je napravio sjajan marketinški potez, no je li vama normalno da najveću gledanost koju je ikad imala neka od njihova reklama bude baš ona s muškarcima. I to fudbalerima??? Zalud sve prelijepe, tananuške, dugonoge manekenke koje snimaju tutorijale za njihove torbice i satove, vikend ujdurma s posljednjom reklamnom kampanjom iz LV dokazala je da su fudbaleri najbolje plaćeni manekeni. O honoraru koji su Messi i Ronaldo uzeli od LV za samo jednu fotografiju ne treba ni razmišljati, zasigurno je osmocifrena. Toliko i o honorarima žena manekenki.

Ako ništa bar možemo biti mirne znajući da je jednu od najboljih fotografija ikad, kako to fudbalski fanovi Messija i Ronalda izjaviše, snimila jedna od najslavnijih fotografkinja svijeta, legendarna Annie Leibovitz. Jer, samo kad žena gleda kroz objektiv umije snimiti i tu “najbolju fotografiju ikad”.

Žene, dobrodošle u svijet najluđih muških snova: Svjetsko prvenstvo u fudbalu 2022.!

https://www.instagram.com/p/ClJqW1ZtmIl

Photo: Louiss Vuitton

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE VIŠE

kako uštedjeti

Želite ipak nešto i uštedjeti? Evo 6 načina kako to izvesti

Rastuće cijene namirnica stavljaju mnoge obitelji pod financijski pritisak. Mnogi koji su nekad trošili 50 funti (60 eura) tjedno na osnovne namirnice sada se...
važnost učenja u poslovanju

Neznanje je blagostanje