Osnaživanje svijeta da dizajnira je misija Canva kompanije, ujedno i najpoznatije online dizajn platforme. Australska milijarderka i tehnološka poduzetnica, Melanie Perkins, je CEO Canva kompanije koja je svoju viziju pretočila u stvarnost.
Vizuelni svijet Canve
Canva je tokom posljednjih godina postala izuzetno popularna među mladima za izradu grafičkih i vizuelnih rješenja i interaktivnih prezentacija. Inovativna ideja koju je Perkins imala na umu urodila je plodom i pokazala se kao genijalna. Studenti koji se nikada ranije nisu susreli sa grafikom ili izradom dizajna mogli su da koriste alat koji bi im pomogao da naprave savršene prezentacije i tako osiguraju kvalitetan vizuelni prikaz svojih seminarskih radova. U prevodu, platforma omogućava jednostavno rukovanje i gotove šablone izrade sa insrukcijama i savjetima za društvene mreže i prezentacije. Možemo slobodno reći da je Canva revolucionarizirala svijet grafičkog dizajna i omogućila da čak i amateri mogu imati solidne početne dizajn radove. Canvi mogu pristupiti svi i osnovna upotreba je besplatna. Osnovana 2013. godine u Australiji, Canva danas broji preko 100 miliona korisnika širom svijeta.
Od profesionalne umjetničke klizačice do CEO-a kompanije
Tokom studija na Univerzitetu u Zapadnoj Australiji Melanie Perkins je davala privatne instrukcije grafičkog dizajna. Primijetivši poteškoće koje studenti imaju u savladavanju grafičkih programa Perkins je naišla na ideju izrade programa koji ne zahtjeva velike tehničke vještine tokom dizajniranja. Za vrijeme srednje škole Perkins je sanjala o karijeri umjetničke klizačice, no iskustva tokom studija su je preusmjerila u poduzetničke vode. Perkins se ubrzo udružila sa Cliffom Obrechtom i započela svoj prvi poduzetnički poduhvat nakon čega je uslijedilo i testiranje sa Canvom. Perkins je danas suosnivačica i CEO Canva kompanije. U svojim intervjuima često inspiriše ljude svojom ličnom pričom o putu ka izgradnji vizije. Ova poduzetnička borba je podstakla Perkins da nauči više o management-u proizvoda i kreiranju prepoznatljivog svjetskog brenda.
Pročitajte više: Najbogatije žene na svijetu su nasljednice familijarnih firmi
Zlatno pravilo neodustajanja
Sa svojih trideset i pet godina Melanie Perkins se danas smatra vlasnicom najvrednije startup kompanije svijeta. Mnogo puta je bila odbijena, prvenstveno na početku, no nije odustala od svoga tima i ideje. Ono što je većinu investitora iz Silicon Valley-a u Californiji kojima se Perkins obraćala odbijalo jeste tehnička zahtjevnost izgradnje platforme. Da nije sve savršeno i ružičasto, govori činjenica da je Perkins više puta prekrajala svoj poslovni plan, sa svakim novim sastankom dobijala je nove odbijenice, ali i nove savjete. Njene misija i vizija su uvijek ostajale iste, ali ono što se mijenjalo je narativ pod kojim je izlagala svoju priču. Zagovornica je da svaki poduzetnik treba da radi ono što je originalno i ono što je ispravno. Ovakav stav podrazumijeva da osoba mora biti spremna da rizikuje i da donosi svakodnevne odluke koje ponekad zahtijevaju izlazak iz standarda prihvaćenog.
Jasna vizija gdje želite ići sa poslovnom idejom, postavljanje ciljeva i neodustajanje je definitivno ono što je CEO-a Canve katapultiralo među poduzetničke zvijezde. Svaki mali napredak je još uvijek napredak, stoga je postavljanje ciljeva prioritet u ostvarenju uspjeha.
Foto: The Software Report/EU-Startups