Početkom 80-ih godina Isabella Rossellini je predstavljala ideal ljepote kao glavno lice Lancomea. Godine 1982. Isabella Rosselini potpisala je ugovor sa Lancomeom, čime je postala najplaćeniji model na svijetu. To je bila velika stvar za svaku manekenku, ali za nju posebno u svojim kasnim dvadesetima nakon što se prestala baviti glumom. Reklamirala je, i bila zaslužna za prodaju svih proizvoda uključujući njihov ikonični parfem Tresor kao i anti-aging kremu. Bila je direktno uključena u odabir finalnog mirisa parfema i krajnji kupci su to osjetili. Osjetili su njen entuzijazam i kreirali personalnu povezanost, što je ujedno i jedan od razloga za danas legendarni uspjeh Tresor parfema.
Lancome je Isabellu angažovao jer je predstavljala klasičnu ljepotu i eleganciju koju je kompanija željela kao sinonim svog brenda. Bila je poznata po svojoj prirodnoj ljepoti i vječnoj gracioznosti, što ju je činilo idealnim predstavnikom Lancomeovih vrhunskih linija za njegu kože i kozmetike. Njena suradnja sa Lancomeom bila je vrlo uspješna, a ona je nastavila predstavljati brend dugi niz godina, postavši jedno od najpoznatijih lica Lancomea.
No, pri vrhuncu svoje manekenske karijere, sa 42 godine, Lancome je prekinuo suradnju. To je izazvalo lavinu naslova jer je Lancome bio u potrazi za nekim mlađim. Reklama za jedan brend kao što je Lancome nije trebao predstavljati realnost, nego san.
Sada živimo u dosta drugačijem svijetu. Razlika u godinama danas ne predstavlja prepreku kao što je to prije bio slučaj i žene svih starosnih skupina teže ka kreativnosti i autentičnosti. U industriji ljepote, žene koje su prešle svoje dvadesete i tridesete dobivaju kampanje, i to ne samo za kreme protiv bora.
Pročitajte više: Glamurozna modna izdanja na 95. dodjeli oskara o kojima svi govore
Isabella Rossellini osnažuje žene u industriji ljepote
Helen Mirren je zaštitno lice za L’Oreal Paris, osamdesetogodišnja Jane Fonda hoda rame uz rame sa manekenkom Gigi Hadid na modnoj pisti. 20 godina kasnije Isabella se vraća kao zaštitno lice Lancomea. To je izazvalo dosta reakcija nakon jednog takvog javnog raskida suradnje između Rossellini i Lancomea. No, tada iako je klijentela za anti-aging kreme bila u svojim 40-im godinama, reklame su predstavljale san, a ne realnost.
U jednom od intervjua Isabella je rekla da smatra da je njen povratak Lancomu, kao i sam njihov poziv da se vrati dosta povezan sa činjenicom da je generalni menadžer Lancomea trenutno žena.
U svijetu u kojem danas živimo, gdje raspolažemo neograničenim količinama informacija, brend koliko god bio poznat, da bi opstao mora predstavljati inkluzivnost. Lancome želi biti instrument ženama svih doba u njihovom pronalasku elegancije, glamura i osnaživanja. Uz razvoj tehnologije i globalizaciju, kao i sve pokrete žene su sve više osnažene da kažu svoje mišljenje i naglase i njeguju individualnu ljepotu. Pored Isabelle, Lancome surađuje sa Kate Winslet, Juliom Roberts, Penelope Cruz.
Akcenat je ne samo na ljepoti, nego Lancome želi da bude povezan sa ženama koje predstavljaju snagu autentične ljepote.
Photo: @isabellarossellini