Istraživanje eCommercea – prilika za online trgovce u BiH

Svijet trgovine doživio je velike promjene s ubrzanim rastom eCommerca. Nakon što je početkom godine sprovela prvo sveobuhvatno istraživanje eCommerce sektora u Bosni i Hercegovini, eCommerce asocijacija u BiH nastavlja da prati svjetske trendove i ispred naše zemlje sprovodi godišnje međunarodno istraživanje e-trgovine na tržištu Bosne i Hercegovine, u kontekstu Centralne i Istočne Evrope. Istraživanje eCommercea namijenjeno je online poslovnim subjektima.

Dragocjeni uvidi u industriju e-trgovine

“Ovo međunarodno istraživanje otvara novo poglavlje u razvoju e-trgovine u Bosni i Hercegovini, omogućavajući nam da precizno odredimo našu poziciju unutar dinamičnog pejzaža Centralne i Istočne Evrope. Analiza će identificirati ključne trendove, izazove i prilike koje su jedinstvene za našu regiju, osiguravajući da smo uvijek korak ispred u brzo mijenjajućem digitalnom svijetu”,  istakla je Belma Agić, izvršna direktorica eCommerce asocijacije u BiH.

Istraživanje, koje u našoj zemlji provodi eCommerce asocijacija u BiH, a na međunarodnom nivou Mediapost Hit Mail, podružnica La Poste u Bugarskoj, omogućuje analizu prednosti i izazova međunarodne e-trgovine za web trgovce u regiji. Pored Bosne i Hercegovine, istraživanje se sprovodi i u brojnim drugim zemljama, uključujući Bugarsku, Grčku, Rumuniju, Sjevernu Makedoniju, Srbiju, Tursku, Mađarsku, Hrvatsku, Sloveniju, Slovačku, Češku Republiku i Poljsku. Svaka od ovih zemalja donosi jedinstveni skup izazova i prilika, a razumijevanje njihove e-trgovinske klime presudno je za stvaranje potpune slike e-trgovinskog sektora u CEE regiji. Uključivanjem u ovo istraživanje, poslovni subjekti otvaraju vrata mnogobrojnim pogodnostima, osiguravajući ključne uvide u specifičnosti, izazove i potencijale svakog pojedinačnog tržišta.

Svi web trgovci koji budu učestvovali u ovom istraživanju dobit će pristup detaljnom izvještaju s rezultatima u digitalnom formatu. Ovaj izvještaj će pružiti mogućnost da uporede svoje odgovore s odgovorima svojih kolega i konkurenata, pružajući dragocjene uvide u industriju e-trgovine. Pored toga, ovaj izvještaj će omogućiti bolje razumijevanje trenutnih trendova i budućih smjerova razvoja industrije e-trgovine.


Pročitajte više: Belma Agić: Asocijacija eCommerce u BiH postala je članica eCommerce Europe


Istraživanje eCommercea traje do 10. jula

„Iznimno smo ponosni što smo prepoznati kao relevantni akteri na ovom polju i pozvani da sprovedemo ovo značajno istraživanje. Ovo je potvrda naše predanosti unapređenju e-trgovine u Bosni i Hercegovini i svjedočanstvo o kvalitetu rada naše asocijacije. S obzirom na to da se online trgovina sve više uvlači u našu svakodnevicu, ova istraživanja su od ključne važnosti za unapređenje i jačanje ovog sektora, kako na lokalnom, tako i na globalnom nivou”, dodala je Agić.

Istraživanje je dostupno na više jezika, a provedba će trajati do 10. jula. Rezultati će biti dostupni u septembru ove godine, a finalni izvještaj će sadržavati detaljnu analizu nalaza istraživanja, ključne uvide i akcione preporuke.

Svi web shopovi i subjekti koji posluju online pozvani su da doprinesu ovom istraživanju popunjavanjem ankete, čime će doprinijeti razvoju i unapređenju sektora e-trgovine u Bosni i Hercegovini. Angažman svih aktera online tržišta je od ključne važnosti za dalji rast i razvoj e-trgovinske industrije u zemlji.
Pristup anketi je putem ovog linka.

Foto: Canva / LinkedIn Belma Agić

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

kako uštedjeti

Želite ipak nešto i uštedjeti? Evo 6 načina kako to izvesti

Rastuće cijene namirnica stavljaju mnoge obitelji pod financijski pritisak. Mnogi koji su nekad trošili 50 funti (60 eura) tjedno na osnovne namirnice sada se...
važnost učenja u poslovanju

Neznanje je blagostanje