Bonjour.ba predstavio prvu digitalnu video naslovnicu u BiH!

Lifestyle magazin Bonjour.ba prepoznatljiv je po kvalitetnom produciranom sadržaju, estetski lijepim, dizajniranim, autorskim člancima, kao i Bonjour.ba eventima. Svaki od njih, kao i svaki projekt u Bonjour.ba potpisu, nosi dodatnu vrijednost.

Bonjour digitalna naslovnica – novo, interaktivno, kvalitetno…

Prošlu godinu završili su viješću da je event Bonjour.Garden in The City osvojio bronzu u kategoriji „Event“ na No Limit advertising festivalu. U 2024. zakoračili su spremni istražiti svijet i ponuditi prvu digitalnu naslovnicu u BiH.

Instagram will load in the frontend.

Kako bi ostali u toku s najnovijim trendovima, željeli su domaćoj lifestyle sceni predstaviti nešto novo, interaktivno. U Bonjour.ba stilu i kvalitetno.

bonjour digitalna naslovnica

Digitalna naslovnica s osnivačicom Anom Ćavar samo je jedan od koraka šire vizije Bonjour.ba 360. Kroz njega žele na autentičan način kreirati različit sadržaj za Bonjour.ba čitatelje na različitim platformama. Žele izaći iz formata samog portala u još interaktivniji koncept.
Sve to kako bi kreirali ono što čitatelji zaista žele čitati i gledati te usmjerili rast i razvoj tržišta. Promjena koja slijedi potiče na prevladavanja granica tradicionalnog shvaćanja digitalnog marketinga.

bonjour digitalna naslovnica

Pročitajte više: Maida Kovač vam donosi osnove digitalnog marketinga za poduzetnice


U cijelu priču uključeni su domaći kreativci

Kroz ovaj projekt, kreirali su video sadržaj za YouTube, IG Reel sadržaj koji ima insajdersku notu i fanove poziva na interakciju te Bonjour.ba TikTok sadržaj prilagođen generaciji Z. Svi posjetitelji Bonjour.ba weba jednim klikom na mobitelu dobivaju sasvim novo iskustvo digital naslovnice.

U samoj realizaciji projekta angažirali su domaće kreativce. Sve kako bi dodatno ojačali scenu, pokazujući da u Made in BiH potpisu možemo kreirati digital kampanje koje će pomaknuti granice i ostaviti važan trag.

Digitalna naslovnica ujedno je jedan od novih marketinških alata koji će biti dio standardne marketing ponude Bonjour.ba. Vjeruju da će lifestyle sceni donijeti jedan sasvim novi pogled na iskustveno native oglašavanje.

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

ESG Korisno

Amra i Lejla nakon 20 godina napustile bankarstvo i napravile potpuni...

Nakon dvije decenije iskustva, Amra Tabaković i Lejla Selmanagić odlučile su da iskorače iz bankarskog sektora. Pokrenule su svoju poslovnu priču čiji je fokus...