Postoje modeli auta koja dizajneri iz autoindustrije gotovo u potpunosti prilagode isključivo muškarcima, no nedavno smo vam na našim ljetnim partijima u Mostaru i Banjoj Luci predstavili novi model crossover auomobila iz Seata, koje kao da je posebno dizajnirano samo za žene. Pomalo je neobičan. Drugačiji. Žene ga baš vole voziti i osjećaju ga, baš onako ženskim autom. Ime mu je CUPRA. A u nastavku saznajte sve o timu žena, na čelu s jednim muškarcem, koji u BiH prodaje novi model iz linije crossover automobila, marke Cupra.
Kako je nastala Cupra?
Tokom 2018. godine u Volkswagen grupaciji nastala je ideja o Cupri kao zasebnoj marki automobila, s namjerom da, kao posve nekonvencionalan brend, bude namijenjen različitim kupcima kao pokretačima promjena u društvu, s posebnim naglaskom na žene poduzetnice, koje su ljudi iz VW željeli vidjeti kao vozačice Cupre.
Prodajni tim marke Cupra u Porsche BiH predvodi njihov brand manager za Seat i Cupru, Amar Čolo, a kompletan Cupra prodajni tim čine čak 4 žene: Elvira Ibrahimović Horozić i Sanele Milinović, CUPRA masteri, Nihada Ohran, zadužena za dispoziciju i marketing i Lamija Hajrulahović zadužena za PR i marketing.
“Kao novi brend u VW grupaciji Cupra spaja emociju, elektrifikaciju i sjajne tehničke performanse. Prvobitno je Cupra bio dio Seatove ponude i to kao sportski podbrend sa jačim motorima i robusnim izgledom. A sada je zaseban brend u VW i upravo Cupra nudi sportski i dinamički izgled auta, koji nudi jače motore sa 310-390 konjskih snaga“, ističe Elvira Ibrahimović Horozić, Cupra BiH master.
Upravo takav inovativan i potpuno svjež pristup automobilima i kupcima u VW i Seatu urodio je plodom i Cupra iz godine u godinu bilježi sve bolje rezultate na tržištu, a reakcije klijenata su sjajne.
Pročitajte više: Sjajan Summer Mingle party u Mostaru kiši uprkos!
“Sa Cuprom kreiramo jedan potpuno novi koncept koji nadilazi i sami brend. Prožet je vrijednostima poput održivosti, strasti, pomicanja granica njegovih performansi, i iznad svega, stavljanja autentičnosti u praksu. Jednostavno, volimo ono što jesmo i ono što radimo. Cupra je autentična. Cijela priča oko Cupre to potvrđuje“, otkriva nam Amar Čolo, brand manager za Seat i Cupru.
Ženska snaga u prodajnom timu Cupra BiH
Rijetki su muškarci kojima ljubav i strast prema automobilima nije predodređena još u djetinjstvu. Tako je i Amaru Čoli ljubav prema automobilima trasirala i karijerni put, pa je svoju karijeru u autoindustriji započeo još 2011. godine. Prisjeća se da je još u srednjoj školi na predmetu Hemije bio zainteresiran za upotrebu aluminijuma u autoindustriji, s posebnim osvrtom na tada revolucionarni Audi Space Frame koncept. Svoje zanimanje za lagane aluminijumske karoserije automobila nadogradio je kasnije na Elektrotehničkom fakultetu, da bi potom svoje prodajne vještine izbrusio na različitim pozicijama unutar VW grupacije, kao osoba odgovorna za produkt management Volkswagen marke.
“Neskromno ću reći da je ova posljednja ‘auto’ priča koju trenutno živim posebna. Cijelu 2022. godinu smo proveli u pripremama za dovođenje CUPRA marke na tržište Bosne i Hercegovine i ove godine smo u tome uspjeli. Sada idemo snažnim koracima naprijed, šireći nezaustavljivi impuls ovog brenda koji, vjerujte mi na riječ, ne ostavlja nikoga ravnodušnim“, kaže Čolo.
Također nam otkriva da sve što njegov Cupra tim radi rade sa velikom emocijom, jer je cijeli tim maksimalno posvećen.
“Jednostavno, radimo to na drugačiji način, na CUPRA način. Stalno ponavljamo da ljudi čine brend, a CUPRA širi posebnu energiju i upravo to je osnovni razlog velike motivacije svih nas koji smo uključeni u ovu priču. Naši kupci to prepoznaju i sve ih je više koji žele biti dio ovog našeg projekta. Tek smo počeli, a već smo najbrže rastući automobilski brend u Europi. 100.000 čitatelja njemačkog Auto motor und sport magazina, koji dolazi s vjerovatno najizazovnijeg i najkonkurentnijeg automobilskog tržišta, izglasalo je Cupru za četvrti najsavremeniji brend. Samo su tri brenda ispred nas, sva sa dugogodišnjom ostavštinom, a razlika je vrlo mala i ne postoji više niti jedan tzv. novi igrač ispred nas. Od 2018. godine do danas, brend je osvojio preko 70 različitih prestižnih nagrada u različitim kategorijama. Vrhunac je bio trostruka nagrada za 3 Cupra modela – prestižni Zlatni volan za najbolji auto u klasi u Berlinu. Prodajni rezultati u svijetu su rekordni i brojke govore same za sebe“, otkriva nam Čolo.
Zanimljivo je da je cijeli CUPRA tim u Bosni i Hercegovini sastavljen od žena. Žena vodi produkt management, žena kreira marketing strategiju, žene prodaju CUPRA modele u njihovoj CUPRA garaži u Sarajevu. Elvira Ibrahimović Horozić je svoju karijeru diplomirane komparatistice i bibliotekarice zamijenila za karijeru u autoindustriji u kojoj je već 17 godina na pozicijama u prodaji od VW, Audija, Seata i naposljetku Cupre.
Pročitajte više: Jasmina Selimović: “U zemlji visoke nezaposlenosti spas je poduzetništvo”
“Kod mene je zaista išlo sve po floskuli “kada jednom kročiš u prodaju viš ne možeš bez nje”. Prodaja je postala dio mene i punim plućima uživam u svom poslu kao Cupra Master. U autoindustriji sam se našla slučajno i automobili mi tada nisu prestavljali veliki značaj u životu, ali sam jako brzo postala opsjednuta vozilima, njihovim izgledom i snagom. Moje su drugarice rekle da definitivno imam profesionalnu deformaciju jer mi, kad se sastanemo na kafi, svu pažnju odvuku auta“, s osmjehom nam Elvira otkriva svoju strast prema autima.
Sjajan prodajni tim zaslužan je za odlične rezultate
Bez dobrog i kvalitetnog tima, jasno je i vrapcima na grani, nema pozitivnih rezultata u prodaji. Tako i Elvira tvrdi da je ono što čini njihov ženski tim Cupre čini uspješnim konstantan zajednički rad i trud na poboljšanju i unaprijeđenju njihovog ukupnog rada.
“Ne izostavljamo primjedbe klijenata, te svaku kritiku proučavamo i pokušavamo naći način kako nezadovoljnog klijenta pretvoriti u zadovoljnog. U situaciji, kakva je danas na tržištu, opstat će oni najspremniji u poslu, koji će diferencirati i ponuditi kupcima dodatnu vrijednost. Treba istaknuti da je pozitivne strane ovog posla mogućnost svakodnevnog ostvarivanja novih kontakata kao i pružanja pomoći kupcima prilikom donošenja jedne od bitnih odluka u životu, a to je kupovina automobila. Postojeće kupce zadržavamo, a nove pridobivamo jednostavnom formulom: osmijeh i ljubaznost“, otkriva Elvira Ibrahimović Horozić.
Ponosan na sjajne prodajne rezultate svog ženskog tima Amar Čolo tvrdi da je njihov svaki dan izuzetno dinamičan, ali da niko od njih ne štedi energiju i da daju maksimum, te dodaje: “Tačno znamo gdje želimo da idemo i znamo da će biti interesantno. A ovo je tek početak. U naredne dvije godine predstavljamo još 3 potpuno nova modela, koji će biti pravi magnet za sve one koji su u potrazi za ekskluzivnošću, inovativnošću, te dinamičnim doživljajem vožnje“.
Cupra je najavljena i kao brend automobila idealan za žene poduzetnice, koji osigurava neprikosnoven izgled vozila sa odličnom lepezom motorizacije i opreme, a koji je popraćen prihvatljivom tržišnom cijenom.
“Mislim da su to najveći benefiti marke Cupra. Od drugih se sigurno razlikuje po svome autetičnom izgledu koji je već primjećen. Idealan je za svakoga, a ženama odgovara jer je crossover, koji je sve više tražen na našem tržištu. Ima sve ono što žene vole, od motora, mjenjača, a na prvom mjestu izgled. Žene su estete i vole lijepo dizajnirano auto kao što je naš Cupra Formentor“, otkriva Elvira.
Pročitajte više: Zilka Spahić Šiljak: “Rodni stereotipi uzrok su manjka žena na liderskim pozicijama
Cupra je definitivno brend automobila za sve odvažne ljude koji mogu reći da imaju dozu pomalo buntovničkog pogleda na život. “Naši kupci se jednostavno izdvajaju od konvencionalnih vozača. Obično su to predvodnici ili pokretači promjena u društvu.Takvih, hrabrih žena, je danas sve više, i radujemo se što im možemo poželjeti dobrodošlicu u ovu našu inspirativnu Cupra priču“, poručuje Amar Čolo na kraju našeg razgovora.
A Elvira Ibrahimović Horozić na kraju dodaje jednu super zanimljivu opasku jednog od najmlađih Cupra fanova u BiH, njenog sina: “Moj petogodišnji sin, kada je došao u naš salon, je rekao „Mama, ovo je Lamborghini! Ne, sine, rekoh mu ponosno, ovo je CUPRA“.
Photo: Women in Adria/Cupra BiH