Velika eCommerce konferencija u Sarajevo dovela govornike iz cijelog svijeta

Više od 300 učesnika imalo je priliku čuti iskustva i vizije o razvoju e-trgovine širom svijeta na drugoj godišnjoj konferenciji “Let’s do eCommerce: Beyond Boundaries” koja je 25. aprila održana u sarajevskom hotelu “Hills”, a čiji je organizator Asocijacija za internet trgovinu “eComm” u Bosni i Hercegovini.

Trideset predavača nastojalo je obuhvatiti sve relevantne teme i trendove unutar eCommerce industrije, posebno se osvrćući na daljnji razvoj e-trgovine ne samo u Bosni i Hercegovini nego i u svijetu. Tako su eminentni predavači Vanessa Xiong, predstavnica kineske e-trgovine, Kremena Yordanova, digitalna konsultantica i CMO za brendove Adidas i Reebok, Amel Ljaljić, menadžer u Googleu, Armin Osmančević, suosnivač eCommerce platforme MyBazar u Maleziji i Švedskoj, Stefan Kovačević, stručnjak iz Nestléa, te domaći i regionalni predstavnici OLX-a, Bazzar.hr, Ananas.rs i mnogi drugi, govorili o globalnim perspektivama, naglašavajući nužnost premošćivanja digitalnih granica.

Tržište BiH sve konkurentnije

U prilog tome da bh. tržište postaje sve konkurentnije govore i najave da na prostor Bosne i Hercegovine u narednom periodu dolaze dva velika digitalna eCommerce subjekta poput Ananas.rs i Bazaar.hr. Kako kažu iz Asocijacije za internet trgovinu “eComm”, Bosna i Hercegovina je spremna. U prethodnom periodu su se zalagali za bolje poslovanje bh. preduzeća u vezi s uzvozom i izvozom, te su se fokusirali na edukaciju članova, a sve u želji da zajedničkim snagama budu dio promjene u razvoju zemlje.  Preko stotinu članova i partnera podržava ih u toj namjeri, tvrde iz ove Asocijacije.

Konferencija je bila prilika kako za razmjenu inspirativnih ideja, tako i za razmjenu kontakata koji su ključni za daljnji razvoj e-trgovine kako regionalno, tako i u Evropi i svijetu.


Pročitajte više: Istraživanje eCommercea – prilika za online trgovce u BiH


Dodijeljene  nagrade za izvrsnost u e-trgovini

Prvi put u sklopu konferencije organizovana je i dodjela nagrada za izvrsnost u e-trgovini. Preko 30 kompanija nominiralo se za šest kategorija, a kompanija Domod, osvojila je nagradu u kategoriji web shopova.

Ski Pass Webshop Olimpijskog Centra Bjelašnica i Igman dobio je nagradu za izvanredne usluge u vezi sa ski pass-ovima, dok je Ekupi.ba pobijedio u kategoriji potrošačkih proizvoda.

Korpa.ba je osvojila nagradu za najbolju eCommerce aplikaciju. OLX.ba je pobijedio u kategoriji marketplace-a, a Agencija Agilitas d.o.o. je osvojila nagradu za svoj doprinos u podršci online prodaji.

VISA EXPO prilika za predstavljanje inovativnog NLB Smart POS rješenja

U dijelu VISA EXPO preduzetnici su imali priliku da pokažu svoje proizvode i usluge svim učesnicima konferencije. Inovativni smart POS NLB Banke pružio je priliku preduzetnicima da transformišu mobilne uređaje u POS terminale pomoću kojih se vrši jednostavno plaćanje, pa je ta inovacija posebno prikazana. Bezgotovinsko plaćanje u svim istraživanjima bilježi se kao velika potreba korisnika, potvrđeno je tokom obraćanja govornika.

Više od 50 partnera podržalo je konferenciju koja, s obzirom na veliki odziv predavača i učesnika, očito ima namjeru postati jedna od vodećih u okviru eCommerce razvoja. Glavni grad BiH još jednom se pokazao kao savršen domaćin koji u raznim oblastima može pomijerati granice rame uz rame sa evropskim i svjetskim metropolama.

Foto: Women in Adria

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

tuširanje vrućom vodom

Zašto se ne biste trebali svaki dan tuširati vrućom vodom?

Iako je tuširanje vrućom vodom jako ugodan osjećaj, novo izvješće koje je objavio The New York Times sugerira da bi to moglo izazvati probleme...