Kada je Gloria Galić Volarić prije desetak godina odlučila pretočiti snagu bezvremenske ljepote, koju nudi jedna svojevremeno pomalo i zaboravljena biljka hercegovačkog krša, smilje, u kreme i serume za njegu lica, niko nije vjerovao da će njeni proizvodi postići munjevit uspjeh na regionalnom tržištu. Donosimo vam priču o tome kako je osnovan brand Gloria i kako je postao jedan od najvažnijih brandova prirodne kozmetike u regiji.
Baka joj otkrila tajne ljekovitog bilja i smilja
Svaki početak u poduzetničkom svijetu obično biva potaknut posve slučajnim događajima. Tako je i odluka da investira svoje vrijeme u edukaciju o fitoaromaterapiji Gloria donijela nenadano, nakon emaila koji joj je mama poslala želeći ju potaknuti da za vrijeme svojih studija u Zagrebu iskoristi priliku i upiše Školu fitoaromaterapije. Na početku našeg razgovora Gloria se prisjeća da je još u djetinjstvu, odrastajući s bakom i učeči od nje o ljekovitom bilju, nesvjesno odabrala svoju buduću karijeru.
“Imala sam sreću biti okružena veoma snažnim ženama, koje su sa mnom nesebično dijelile znanje i svoja iskustva. Veoma bitnu ulogu u mom odrastanju, ali i odabiru poslovnog puta, imala je moja baka, koja me od malih nogu vodila sa sobom u potragu za ljekovitim biljem i otkrivala mi recepte koje je s njom dijelila njena mama, moja prabaka. U mojoj se familiji oduvijek znanje o ljekovitom bilju prenosilo s koljena na koljeno. Uz baku sam prvi puta brala i sušila i učila o ljekovitom bilju. To iskustvo me veoma rano naučilo cijeniti prirodu i njene blagodati, koje sam kasnije kroz moje proizvode odlučila podijeliti sa svima”, ističe Glorija.
Ta iznimno važna životna iskustva potakla su je da razvije svoju liniju prirodne kozmetike. U početku je, inspirirana prirodnim ljepotama i ženama koje su je okruživale, htjela da za njih ali i za sebe, kreira najkvalitetniju prirodnu kozmetiku.
Kreirala je vlastiti brand kojemu je dala svoje ime i danas je sretna jer uspješno vodi kompaniju koja raste iz godine u godinu. Svakodnevno zapošljava sve veći broj zaposlenika, od kojih su većina žene, što priznaćete zvuči gotovo kao nemoguća misija u Bosni i Hercegovini, no Glorija je svojim napornim radom dokazala suprotno!
Bez podrške svoje familije, posebno bake, majke, sestara i kćeri, koje su joj priznaje Glorija, oduvijek bili najveći oslonac i vjetar u leđa, njen poslovni put bi bio drugačiji. Poduzetničko okruženje koje su u njenoj familiji stvorili njeni roditelji poduzetnička kultura uz koju je odrastala, a u kojoj je vladao red, rad i disciplina imalo veliki utjecaj da ohrabri osnovati svoj vlastiti brend.
“Najbitnija karika mog života je oduvijek bila moja majka, koja već dugi niz godina veoma uspješno balansira poslovni i privatni život. Čak i nakon napornog poslovnog dana, uvijek je pronalazila vrijeme za mog brata, sestre i mene, te nam pružala podršku i pripremala nas na situacije s kojima se susretala u ulozi poslovne žene. Od svih životnih lekcija koje je podijelila sa mnom, najviše sam joj zahvalna što nikada nije dozvolila da me strahovi spriječe u savladavanju novih izazova. To je smjer kojim se vodim i pri odgoju moje kćerke, Nikol”, priznaje Gloria.
Kako je hercegovačko smilje postalo zaštitni znak brenda Gloria?
Gloria se prisjeća da ju je sa smiljem prvi put upoznala njena baka, od koje je naučila kako se smilje bere, suši i kako ga je najbolje koristiti. Berući ga s bakom kao djevojčica na hercegovačkom kršu, gdje je prirodno stanište smilja, Gloria nije ni slutila da će ju ta epizoda iz djetinjstva potaknuti da kreira kozmetičke proizvode od smilja koji je postao zaštitni znak i zlatna kolekcija njenog brenda.
Nakon završenog fakulteta u Zagrebu i škole fitoaromaterapije koja je joj je utkala temelje o načinu proizvodnje prirodne kozmetike i korištenju prirodnih sastojaka ljekovitog bilja, pridružila se bratu Marku, koji je već odranije započeo plantažni uzgoj smilja u blizini Čapljine.
“Svoju prvu kremu sam napravila u vlastitom domu, samo za sebe. Odabrala sam 100% prirodne sastojke i ujedinila ih u svoju prvu dnevnu kremu od smilja, koristeći sva znanja o svojstvima i procesima obrade ljekovitog bilja koje sam stekla tijekom školovanja. Tu kremu sam podijelila s obitelji i prijateljima i svi su se oduševili. Ona je danas naš bestseller i dio zlatne kolekcije i osvaja srca, a i lica dama diljem svijeta”, s osmijehom priznaje Gloria.
Krenuvši od sebe i vlastitih potreba iz vlastitog doma, s dvije laboratorijske čašice, Gloria nije mogla niti zamisliti da će njeni proizvodi odgovarati tolikom broju zadovoljnih korisnica, koje su dans prerasle u dugogodišnje zaljubljenice u prirodnu kozmetiku Gloria. “Jamčimo da će uvijek dobiti provjerenu recepturu, 100% prirodne sastojke i ono što je najbolje za njihovu kožu”, ponosno ističe Gloria.
Svi Gloria proizvodi potiču iz prirode i bivaju proizvedeni na prirodan način, a da bi bila posve uvjerena da će njihovo korištenje završiti sigurno za prirodni ekositem Gloria je odabrala ekološku ambalažu proizvedenu u Italiji, koja je pogodnu za recikliranje.
Pročitajte više: Lejla Mehmedović Sofo: Kako sam pokrenula brand organske kozmetike Organlook
Odabir sirovina iz prirode koji savršeno rješavaju problematiku današnjeg užurbanog načina života s puno ljubavi, truda i mukotrpnog testiranja na kraju su rezultirali učinkovitim kozmetičkim proizvodima, koji nikoga ne ostavlja ravnodušnima.
“Prirodu smatram našom laboratorijom iz koje uzimamo samo najbolje, provjerene i prirodne sirovine. No, ono što je najvažnije je da mi razumijemo primjenu prirodnih sastojaka, njihova svojstva i djelovanje i ujedinjujemo ih u originalni autorski recept, koji je postao zlata vrijedan”, otkriva Gloria.
Uspješan razvoj proizvodnje u Hercegovini i izlazak na regionalno tržište
Gloria prirodna proizvodi za vrlo kratko vrijeme osvojili su žensku publiku u BiH i u regiji i postao je najbrže rastući brend prirodne kozmetike u regiji. Također se mogu pohvaliti da su prvi brend prirodne kozmetike na području Bosne i Hercegovine čiji proizvodi posjeduju EU certificate, a 2021. godine kompanija je dobila i svoj Halal certifikat kojim se jako ponosi te uskoro očekuje i COSMOS certifikat.
Danas Gloria proizvodi nastaju u novootvorenom pogonu za proizvodnju u Mostaru, koji broji više od 5 zaposlenika, dok cijeli Gloria tim danas čini tim od 13 zaposlenika. Također veliko skladište Gloria proizvoda nalazi se u Mostaru i Metkoviću.
Prisjetivši se prve prodaje svojih proizvoda Gloria navodi “da je najprije krenula od obitelji preko preporuka najbližih prijatelja i poznanika, no ubrzo su njeni personalizirani proizvodi pobudili veliki interes i na društvenim mrežama.
“Veća distribucija je najprije započela u lokalnim ljekarnama 2015. i 2016. godine, koje su prepoznale kvalitetu proizvoda, zatim je uslijedila suradnja s DM-om u 2018., te 2019. godine i u CM poslovnicama. 2018. godine Gloria je proglašena naj Eco Beauty brendom u BiH”, pojašnjava Gloria.
Pročitajte više: Irma Alić Tica: U koroni sma odstala bez posla i pokrenula brand prirodne kozmetike Veles
Danas gotovo sve Gloria proizvode možete pronaći na policama svih DM i CM poslovnica, te u svim bolje opremljenim ljekarnama u BiH. Na tržištu Hrvatske Gloria proizvode možete pronaći još od 2020. godine u BIPI i odnedavno u svim DM poslovnicama u Hrvatskoj i na web shopu. Također, proizvodi su dostupni i u Crnoj Gori i Srbiji putem webshopa čime pokrivamo područje gotovo cijelog Balkana.
Gloria ističe da je važan segment uspjeha njene kozmetičke linije bio i dobro osmišljena promocija najprije na društvenim mrežama, gdje je Gloria sama sakupila veliki broj recenzija zadovoljnih korisnika, kao i pratitelja. Promocije je potom organizirala u lokalnim apotekama/ljekarnama, tržnim centrima, a potom i na radiju i televiziji.
“Danas Gloria brend ima vlastiti marketinški tim, vlastite promocije putem Dermo bara, gdje nudimo analizu vlasišta i kože na osnovu kojih preporučujemo naše proizvode. Gloria je gost brojnih domaćih i stranih sajmova ljepote i zdravlja, te organiziramo vlastite evente poput prvog Mom eventa, gdje su se u suradnji s mamama razvili proizvod za bebe iz naše kolekcije”. I da ne zaboravim, Gloria se, kao prepoznatljivi hercegovački brend, 2021. godine pojavila i na tjednu mode u Milanu”, ističe Gloria..
Jos od ranih početaka brand su podržale infuenserice koje su postale i ambasadorice našeg branda., Amra Silajdžić Džeko, Ivana Macanović, Marija Hudolin i Naida Kundurović, koje danas ne kriju svoju ljubav i ponos prirodnom kozmetikom Gloria.
Gloria priznaje da zbog velike potražnje u susjednim državama, ali i širom Evrope, razvijaju nove proizvodne kapacitete i imaju namjeru širiti svoju prodaju. “Za Gloriju će kvaliteta proizvoda uvijek biti ispred količine proizvoda na tržištu i sve dok ćemo biti u mogućnosti opskrbiti se 100% prirodnim i provjerenim sirovinama za pokrivanje određenih tržišta spremni smo ići dalje i osvajati nova tržišta”, na koncu otkriva Gloria.
A svim dosadašnjim korisnicama Prirodne kozmetike Gloria obećala je čist, siguran i učinkovit proizvod, koji će nastaviti da ispunjava njihova najveća očekivanja i daje odlične rezultate.
Photo: Gloria/Via Media