Istraživanje eCommercea – prilika za online trgovce u BiH

Svijet trgovine doživio je velike promjene s ubrzanim rastom eCommerca. Nakon što je početkom godine sprovela prvo sveobuhvatno istraživanje eCommerce sektora u Bosni i Hercegovini, eCommerce asocijacija u BiH nastavlja da prati svjetske trendove i ispred naše zemlje sprovodi godišnje međunarodno istraživanje e-trgovine na tržištu Bosne i Hercegovine, u kontekstu Centralne i Istočne Evrope. Istraživanje eCommercea namijenjeno je online poslovnim subjektima.

Dragocjeni uvidi u industriju e-trgovine

“Ovo međunarodno istraživanje otvara novo poglavlje u razvoju e-trgovine u Bosni i Hercegovini, omogućavajući nam da precizno odredimo našu poziciju unutar dinamičnog pejzaža Centralne i Istočne Evrope. Analiza će identificirati ključne trendove, izazove i prilike koje su jedinstvene za našu regiju, osiguravajući da smo uvijek korak ispred u brzo mijenjajućem digitalnom svijetu”,  istakla je Belma Agić, izvršna direktorica eCommerce asocijacije u BiH.

Istraživanje, koje u našoj zemlji provodi eCommerce asocijacija u BiH, a na međunarodnom nivou Mediapost Hit Mail, podružnica La Poste u Bugarskoj, omogućuje analizu prednosti i izazova međunarodne e-trgovine za web trgovce u regiji. Pored Bosne i Hercegovine, istraživanje se sprovodi i u brojnim drugim zemljama, uključujući Bugarsku, Grčku, Rumuniju, Sjevernu Makedoniju, Srbiju, Tursku, Mađarsku, Hrvatsku, Sloveniju, Slovačku, Češku Republiku i Poljsku. Svaka od ovih zemalja donosi jedinstveni skup izazova i prilika, a razumijevanje njihove e-trgovinske klime presudno je za stvaranje potpune slike e-trgovinskog sektora u CEE regiji. Uključivanjem u ovo istraživanje, poslovni subjekti otvaraju vrata mnogobrojnim pogodnostima, osiguravajući ključne uvide u specifičnosti, izazove i potencijale svakog pojedinačnog tržišta.

Svi web trgovci koji budu učestvovali u ovom istraživanju dobit će pristup detaljnom izvještaju s rezultatima u digitalnom formatu. Ovaj izvještaj će pružiti mogućnost da uporede svoje odgovore s odgovorima svojih kolega i konkurenata, pružajući dragocjene uvide u industriju e-trgovine. Pored toga, ovaj izvještaj će omogućiti bolje razumijevanje trenutnih trendova i budućih smjerova razvoja industrije e-trgovine.


Pročitajte više: Belma Agić: Asocijacija eCommerce u BiH postala je članica eCommerce Europe


Istraživanje eCommercea traje do 10. jula

„Iznimno smo ponosni što smo prepoznati kao relevantni akteri na ovom polju i pozvani da sprovedemo ovo značajno istraživanje. Ovo je potvrda naše predanosti unapređenju e-trgovine u Bosni i Hercegovini i svjedočanstvo o kvalitetu rada naše asocijacije. S obzirom na to da se online trgovina sve više uvlači u našu svakodnevicu, ova istraživanja su od ključne važnosti za unapređenje i jačanje ovog sektora, kako na lokalnom, tako i na globalnom nivou”, dodala je Agić.

Istraživanje je dostupno na više jezika, a provedba će trajati do 10. jula. Rezultati će biti dostupni u septembru ove godine, a finalni izvještaj će sadržavati detaljnu analizu nalaza istraživanja, ključne uvide i akcione preporuke.

Svi web shopovi i subjekti koji posluju online pozvani su da doprinesu ovom istraživanju popunjavanjem ankete, čime će doprinijeti razvoju i unapređenju sektora e-trgovine u Bosni i Hercegovini. Angažman svih aktera online tržišta je od ključne važnosti za dalji rast i razvoj e-trgovinske industrije u zemlji.
Pristup anketi je putem ovog linka.

Foto: Canva / LinkedIn Belma Agić

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

tuširanje vrućom vodom

Zašto se ne biste trebali svaki dan tuširati vrućom vodom?

Iako je tuširanje vrućom vodom jako ugodan osjećaj, novo izvješće koje je objavio The New York Times sugerira da bi to moglo izazvati probleme...