Šta je Meta Verified i koji su benefiti ove nove usluge?

Meta Verified je novi pretplatnički sistem verifikacije koji uključuje benefite poput povećane vidljivosti, zaštitu od lažnih profila i prioritetnu korisničku podršku na Instagramu i Facebooku. Prva testiranja ove nove usluge započinju u Australiji i Novom Zelandu nakon čega je planirano širenje i na ostale zemlje.

Nova usluga Meta Verified

Izvršni direktor Meta-e, Mark Zuckerberg, najavio je testiranje Meta Verified plave značke putem svog zvaničnog Facebook profila. Novi proizvod Meta Verified je pretplatnička usluga s kojom korisnici mogu potvrditi svoj Instagram ili Facebook račun upotrebom osobnog broja. Ova pretplata uključuje plavu značku, dodatnu zaštitu od računa koji se lažno predstavljaju i direktnu korisničku podršku.

Zuckerberg je naglasio kako nova specifikacija služi kako bi se povećala autentičnost i sigurnost među uslugama koje Meta kompanija nudi. Meta Verified započinje po cijeni od 11.99$ po mjesecu na web-u ili 14.99$ po mjesecu na iOS-u. 

Benefiti Meta Verified

Uvođenjem Meta Verified kompanija Meta nastoji da kreatorima pomogne u povećavanju svog prisustva na društvenim mrežama kako bi postigli veći doseg i brže izgradili svoju zajednicu. Meta naime dobija sve češće zahtjeve korisnika koji traže širi pristup verifikaciji njihovih naloga kao i podršku za njihove naloge. Već duže vremena su se trudili pronaći način kako ponuditi pristup svim traženim funkcijama putem pretplatničke usluge.

Kompanija Meta se izjasnila da im je stalo do sigurnosti njihovih korisnika, njihovog identiteta i naloga. Serijom provjera koju Meta Verified ugrađuje, kompanija želi obezbijediti sigurnost da ljudi s kojima korisnik komunicira su oni za koje se zaista predstavljaju.


Pročitajte više: Kako se zaštiti od sve češćih hakerskih napada?


Neki od uslova koje korisnici moraju ispuniti za korištenje Meta Verified su da moraju imati 18 godina i više, moraju imati prethodnu historiju objavljivanja, a uz to moraju potvrditi ime i sliku svog profila na društvenim mrežama uz postavljanje svog identifikacijskog dokumenta.

Mnogi su uporedili Zuckerbergov potez sa potezom novog vlasnika Twittera –  Elona Muska u decembru prošle godine. Kao novi izvršni direktor, Musk je odlučio uvesti ekskluzivnu funkciju Twitter Blue koja korisnicima omogućava dodatni post reach sa mjesečnom pretplatom. Cijena po kojoj Twitter Blue pruža svoje usluge je 8$ po mjesecu i ne zahtjeva identifikacijsku verifikaciju poput Mete. 

Ova novina koju je Meta uvela ostaje da se pokaže da li će biti isplativa ili ne, u zavisnosti od benefita koje će ova usluga zaista pružiti svojim korisnicima. Očekuje se da će najveću korist od Meta Verified imati kreatori koji su tek na početku stvaranja svoje ciljne publike i sadržaja kako bi mogli povećati svoj doseg.

Photo: Canva

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

tuširanje vrućom vodom

Zašto se ne biste trebali svaki dan tuširati vrućom vodom?

Iako je tuširanje vrućom vodom jako ugodan osjećaj, novo izvješće koje je objavio The New York Times sugerira da bi to moglo izazvati probleme...