Saznajte kako vas EU prakse mogu dovesti do stepenice više u poslovanju

Usred tekućih diskusija o potencijalnom pristupanju Bosne i Hercegovine Evropskoj uniji, postoji ključni narativ koji često ostaje u sjeni: izvanredne priče bosanskohercegovačkih poduzetnica/ka koji predstavljaju primjer principa i standarda koje podržava EU. Zato 29. augusta u Mostaru organiziramo Konferenciju za poduzetnice: Integracijom EU praksi do stepenice više u poslovanju. Ove poduzetnice, kroz svoje inovativne poduhvate i pridržavanje normi EU, nude uvid u budućnost privatnog sektora BiH.

Cilj je jasan: njegovati kulturu inovacija, inkluzivnosti i napretka unutar bosanskohercegovačke poslovne zajednice, postavljajući temelje za prosperitetnu budućnost usklađenu sa evropskim standardima i vrijednostima. Pridružite nam se, prijave su otvorene.

Sve što trebate znati o HR-u u tvrtkama

“Op, op, opa, dolazi Evropa” naziv je predavanja koje će održati Sanda Ljukovac, HR konzultantica u sarajevskom Festina Lente d.o.o. Kako kaže, na zvaničnom otvaranju Olimpijskih igara u Parizu vidjeli smo većinu toga šta će od nas zahtijevati u segmentu upravljanja ljudskim resursima, koje ključne usklađenosti sa zakonima i propisima… Možda malo pretenciozno, ali unutar kompanija će to uglavnom značiti drugačiji pristup. Šta je to tačno, uputiće nas Sanda.

Sanda je HR profesionalac, edukator i moderator. Više od 25 godina profesionalno je predana implementaciji i unapređenju poslovne oblasti Upravljanja ljudskim resursima u organizacijama. Aktivnost izgradnje i unapređenja prodajnih i univerzalnih vještina zaposlenika dizajnirala je i provodila u različitim privrednim industrijama u BiH kao i kompanijama u regionu.

Iz Bonjour.ba predstavit će nam se vlasnica i direktorica Ana Ćavar. Bonjour.ba je mjesto za sve žene (pa i muškarce) koje će uživati u lijepim pričama bez obzira na to započinju li svoj dan uz jaku kavu, opuštajući čaj ili osvježavajuću vodu s limunom. Ovo je priča o sjajnom putovanju i pomjeranju granica.

Kao itekako poznato ime u kreativnoj industriji Bosne i Hercegovine, Ana ne krije zaljubljenost u svoj posao, a kao njegov najdraži dio ističe osmišljavanje i produkciju kampanja za klijente iz lifestyle niše. Tako je sa svojim timom za bosanskohercegovačko tržište producirala kampanje za brendove kao što su: Pantene, Coca-Cola, dm drogerie markt, Adidas, JYSK i mnoge druge.


Pročitajte više: Sanda Ljukovac pojašnjava SUPERB koncept liderstva


Koje su prednosti, ali i izazovi digitalne transformacije?

Kako hercegovačko bilje osvaja svjetsko tržište reći će nam Tamara Marić, suvlasnica kompanije ELMAR d.o.o. Tamara će nam predstaviti sjajnu porodičnu poslovnu priču i pokazati kako se njihovi proizvodi izvoze na svjetsko tržište, čak 98 % od ukupne proizvodnje.

Tvrtka ELMAR d.o.o osnovana je 1999. godine i bavi se otkupom i preradom ljekovitog bilja te proizvodnjom organskih eteričnih ulja i hidrolata, kao i prirodne kozmetike. Svi proizvodi su organski sertifikovani po EU i NOP standardima, od strane Francuske sertifikacione kuće ECOCERT. Na području BiH raste preko 1000 ljekovitih biljaka, od čega preko 300 njih imaju komercijalnu vrijednost, a oni prerađuju 20-ak vrsta. Najznačajniji su smilje, kadulja, vrijesak, lovor, ružmarin, konopljika…

O digitalnoj transformaciji govorit će nam Muris Čeljo, generalni direktor u Kodeks d.o.o. Sarajevo. Transformacija je aktuelna u svim segmentima našeg života. Digitalna transformacija je već odavno aktuelna, ali ponekad nismo sigurni šta ona donosi sa sobom. Muris će nam pričati o koristima, ali i izazovima povezanim s njom.

Muris je iskusni lider u industriji informacionih tehnologija i usluga s više od 20 godina iskustva. Trenutno obavlja funkciju generalnog direktora u Kodeks d.o.o. Sarajevo, gdje već više od jedne decenije uspješno vodi kompaniju. Stručnjak je u poslovnom planiranju, upravljanju bazama podataka, Windows serverima, pre-sales aktivnostima i cyber sigurnosti.


Pročitajte više: Alma Kratovac: Bez digitalne transformacije ova zemlja ne može napredovati 


I profitabilnost i društvena odgovornost – moguće je

Zašto su principi ESG-a bitni za poslovanje u SME kompanijama reći će nam Vilma Tunjić Juzbašić, direktorica za održivost u Mozaiku. ESG znači korištenje ekoloških, društvenih i upravljačkih čimbenika za procjenu održivosti tvrtki. Vilma će nas uputiti koliko su bitni principi održivosti i njihova implementacija.

Vilma je tri godine bila direktorica prvog fintech društva u BiH – IuteCredit s centralom u Tallinnu, Estonija. Živjela je, školovala se i radila u 3 europske države, Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Hrvatskoj. Tijekom više od 20 godina radnog iskustva u financijskim institucijama, prvenstveno u korporativnom sektoru, intenzivno se susretala sa CSR (Corporate Social Responsibility) i bila fascinirana uspješnim vodećim tvrtkama koje uspijevaju da budu i profitabilne i da budu društveno odgovorne.

Ilijana Bodlović, poznatija kao Fitness Anny, otkrit će nam kako je od minusa na računu došla do tisuća zadovoljnih klijentica. Ilijana će podijeliti svoj inspirativni poduzetnički put. Od nezadovoljne žene, ona je danas najuspješnija fitness poduzetnica na Balkanu. Ali ni tu joj nije kraj, ona ima puno veće ambicije.

Ilijana je simbol transformacije i snage. Njezina priča počinje u Konjicu, gdje su ratne strahote prisilile njezinu obitelj na selidbu u Čapljinu, a zatim u Ljubuški. Ovdje, daleko od ratnih užasa, Ilijana je pronašla novi početak, ali ne i mir. Sa skromnim početcima, bez bogatih roditelja ili financijske sigurnosti, suočavala se s kreditima i svakodnevnim borbama koje su je, zajedno s naporima majčinstva, dovele do velikog broja kilograma i osjećaja očaja. Trenutak pred ogledalom bio je prekretnica. “Dosta!” rekla je sama sebi, odlučna da preuzme kontrolu nad svojim životom.


Pročitajte više: Fitness Anny, od neimaštine do tisuća oduševljenih klijentica: ‘Žene ste, možete sve!’


B2B koncept poslovanja

“JYSK Business to Business – izvrsna ponuda za vašu kompaniju” naziv je predavanja Maje Andrić, B2B Sales Consultantice za BIH u JYSK West Balkan. Kompanija JYSK postala je bogatija za još jedan sektor, otvaranjem Business-to-Business (B2B) kancelarije u BiH. Glavni segmenti u fokusu novog sektora su turizam, HoReCa, javni kupci, poslovni prostori, kao i poslovanje s nekretninama kojima će se omogućiti podrška i pomoć za sve specifične zahtjeve kupaca. JYSK BUSINESS TO BUSINESS nudi širok izbor proizvoda za vaše poslovanje i ovo je sjajan primjer da uvidimo kako kompanije koji su svjetski brendovi uspješno posluju na teritoriji Bosne i Hercegovine pritom ne odstupajući od standarda EU.

Karijeru u JYSK-u Maja je započela 2019. kao voditelj trgovine u Trebinju. Kroz ovaj period se usavršavala i razvijala svoje prodajne sposobnosti. Ujedno sarađivala s drugim kompanijama i taj razvojni put joj je pomogao da danas bude na poziciji koju obnaša.

Konferencija u Mostaru, posebno skrojena za poduzetnice, postavlja se kao ključna platforma za učenje, umrežavanje i napredovanje. Pridružite nam se – prijave su otvorene.

Foto: Canva / Privatne arhive

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

libresse kampanja

VIDEO: Ova genijalna kampanja skrenula je pažnju na pitanja koja čuju...

Preko milion organskih pregleda videa brenda Libresse za dva dana otkriva nam da postoji tema koja nije dovoljno obrađena, a tiče se položaja žene...
odnosi među kolegama

Čovjek je čovjeku – kolega