Linkedin se smatra jednom od najmoćnijih platformi društvenih mreža za biznise svih veličina. Međutim, male i srednje kompanije se često suočavaju sa jedinstvenim izazovima kada je riječ o učinkovitosti korištenja LinkedIna. Iz tog razloga je LinkedIn kreirao sveobuhvatan vodič koji pomaže malim i srednjih preduzećima da iskoriste platformu maksimalno, kako bi došlo do rasta njihovog poslovanja.
Vodič je podijeljen u 3 dijela koje ćemo u nastavku detaljno analizirati. Svaki dio nudi vrijedne uvide i korisne savjete za mala i srednja preduzeća koja žele najbolje iskoristiti LinkedIn.
Prvi koraci s LinkedInom
U početnom dijelu, “Početak rada sa LinkedInom”, priručnik pokriva osnove stvaranja LinkedIn profila kao i stranice kompanije. Objašnjava kako optimizirati svoj profil za pretraživanje i kako strateški koristiti ključne riječi za privlačenje ključne publike. Dodatno, priručnik nudi smjernice o tome kako stvoriti uvjerljivu stranicu kompanije koja prikazuje vaš brend i time privlači potencijalne kupce.
Prisutnost preduzeća na platformi
Drugi dio, “ Izgradnja vaše prisutnosti na LinkedInu,” zaranja dublje u strategije za izgradnju vašeg brenda na ovoj platformi. Nudi savjete o tome kako stvoriti privlačan sadržaj za vašu ciljanu publiku, uključujući savjete o izradi učinkovitih naslova, uključivanje multimedijskog sadržaja i korištenje platforme za dijeljenje sadržaja dužeg formata. Priručnik također pokriva najbolje prakse za korištenje hastagova i označavanje drugih korisnika kako biste proširili svoj doseg i povećali angažman.
Jedan od načina jeste korištenje Content Suggestions tool-a. Pomoću ovog alata možete pronaći teme i članke koji su popularni kod vaše ciljane publike.
Dopiranje do ciljane publike
Konačno, treći dio, “Uključivanje vaše LinkedIn publike”, istražuje kako izgraditi odnose i angažirati se sa svojim pratiteljima na platformi. Ovdje ubrajamo savjete o tome kako odgovoriti na komentare i poruke, kako sudjelovati u LinkedIn grupama i kako koristiti LinkedIn opcije plaćenog oglašavanja za dostizanje šire publike. Priručnik također nudi smjernice o tome kako izmjeriti uspjeh vaših LinkedIn objava i prilagoditi svoju strategiju prema potrebama. Ukoliko želite da povećate angažman svojih pratitelja, ovaj priručnik vam nudi brojne strategije koje garantuju dvostruki angažman ukoliko ih pravilno koristite. Jedna od brojnih preporuka jeste uključivanje video sadržaja u vašim objavama. Video sadržaj ima vjerovatnoću da privuče čak 5 puta veći broj zainteresovanih nego obično. Bitno kod videa jeste da bude kratak i autentičan.
Pročitajte više: 4 dokazane strategije za napredovanje u prijetećoj recesiji
Ovaj priručnik predstavlja jako bitan resurs za svako malo i srednje preduzeće koje želi proširiti svoju prisutnost na platformi. Slijedeći savjete i najbolje prakse navedene u priručniku, kompanije mogu stvoriti snažnu prisutnost na LinkedIu koja pokreće poslovni rast i postavlja ih kao predvodnike u svojoj industriji.
Photo: Canva