Banjolučanka Nina Vasilić o svom šarenom nakitu Tufna 

Modni znalci tvrde da je upravo zanimljiv, maštovit i decentan nakit ono što će svaku ženu izdvojiti od drugih žena i po čemu će je pamtiti. Vlasnica zanimljivog branda ručno rađenog nakita pod imenom Tufna iz Banja Luke je mlada ekologinja Nina Vasilić. U našem današnjem razgovoru Nina nam je ispričala kako je nastala njena Tufna poduzetnička priča.

Mamine stare ogrlice i narukvice poticaj za brend nakita Tufna

Iako se školovala za ekologinju Nina se danas aktivno bavi izradom nakita i muzikom. Izrada nakita ju je zaintrigirala još u tinejdžerskim danima kad je prepravljala davno izrađene ogrlice i narukvice koje je njena majka nekad sama izrađivala u mladosti. “Prvo sam počela da oživljavam njene stare ogrlice i narukvice izrađene od glinenih i staklenih perli, a tek nekoliko godina kasnije sam započela sa istraživanjem drugih tehnika i materijala i svojim ličnim dizajnom. Tako je nastala i ideja za brend. Desilo se to na nagovor partnera, koji mi je, od početka 2015. kada je nastala moja ideja o Tufni, najveća podrška”, prisjeća se Nina.

Tufna naušnice

Ime Tufna se, Nina priznaje, nije odmah pojavilo i “dugo je razmišljala kako da spoji nešto što opisuje i nju i nakit koji pravi, a da je pritom na našem jeziku”. “Nekako mi je sve bolje zvučalo na engleskom jeziku i počela sam malo da komplikujem. Kada sam pojednostavila stvari rodila se Tufna. Ja jako volim i sigurno imam i previše stvari na tufne, pa sam odlučila izdvajanjem samo jedne tufne naglasiti unikatnost i autentičnost ručnog rada kojim se bavim”, kaže Nina.

Naušnice i ogrlice su simbol Tufne

Razvoj brenda Tufna organski je tekao na čemu je Nina danas jako zahvalna.  Priznaje nam da su najveći izazovi bili definitivno na samim počecima rada kad je stvarala svoj brand.  “Priznajem da sam često razmišljala da odustanem i nastavim izrađivati nakit samo kao hobi ali na sreću, nisam. Nastavila sam da posjećujem sajmove u Banja Luci i da radim stvari po narudžbi i povremeno nešto zaradim putem društvenih mreža. Sve je išlo nekim svojim tokom do prije 2-3 godine, kada sam se više posvetila unapređivanju brenda na svim aspektima. Imam veliku sreću da imam sjajne i talentovane prijatelje, a jedna  moja prijateljica je zaslužna za divan dizajn logotipa Tufna, vizitki i kartica koje upotpune svako pakovanje”, otkriva nam Nina.         


Pročitajte više: Dženita Kudus- Delihasanović u Sarajevo donijela soutache nakit za kojim luduju Talijanke


Tufna nakit postao je poznat po naušnicama, ogrlicama i narukvicama, a također i po prstenju i broševima koje Nina  izrađuje od polimerne gline koje kombinira sa komponentama od hipoalergenog, nehrđajućeg čelika. 

Tufna naušnice

Materijal sa kojim radim, polimerna glina, je jako zahvalan i pruža nebrojeno mnogo mogućnosti za unikatan dizajn, pogodan za razne tehnike, kombinovanje i pravljenje boja i tako daje vama i vašoj mašti mnogo prostora za igranje. Nakon izrade, nakit se peče 30 minuta, a neke vrste gline dobiju svoj efekat tek kad se ispeku, tako da imate i element iznenađenja. Završna faza podrazumijeva poliranje, lakiranje, sastavljanje komponenata i slatko uživanje u nečemu što ste stvorili. Takođe je moguća izrada nakita po narudžbi, gdje mi je uvijek posebno zadovoljstvo kada ostvarim nečije želje i ideje”, ističe Nina.

Tufna na Orea baazaru

Tufna nakit možete kupiti online u web shop-u na Orea bazaar platformi ili na Tufna Facebook i Instagram stranici. Za sve one koji su iz Banja Luke Nina organizira lično preuzimanje nakita, a u ostale gradove i države nakit šalje brzom poštom.   

Od zanimljivih detalja uvijek bih prvo izdvojila reakcije djece na Tufna nakit, ali i one od strane muške populacije, koja je obično više rezervisana prema nakitu. Uopšteno su reakcije i povratne informacije koje dobijem od ljudi nešto što mi daje najviše motivacije za dalji rad i kako volim reći, od čega vam rastu krila”, kaže Nina.

Tufna naušnice

Za svoju Tufnu Nina, koja ove godine slavi svoju 7.godišnjicu, planira u budućnosti unaprijediti sve aspekte svog poduzetničkog biznisa, ali se želi aktivnije pozabaviti i  promocijom brenda. 

Photo: Tufna

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

tuširanje vrućom vodom

Zašto se ne biste trebali svaki dan tuširati vrućom vodom?

Iako je tuširanje vrućom vodom jako ugodan osjećaj, novo izvješće koje je objavio The New York Times sugerira da bi to moglo izazvati probleme...