Kako izgraditi najuspješniji upravljački koncept – doznajte u Brčkom!

Sanda Ljukovac, HR profesionalka, edukatorica i moderatorica, vodiće nas kroz koncept SUPERB, upravljački koncept za ljudske resurse istražen i razvijen od strane tima stručnjaka okupljenih u Business psychology lab u Hrvatskoj.

Pozivamo vas da nam se pridružite na našem networking breakfastu u Brčkom, 22.5.2024. godine u Hotelu Jelena, gdje ćemo svi imati priliku čuti novosti iz oblasti vođenja ljudskih resursa, uz analitični pristup o tome kako izgraditi najuspješniji upravljački koncept i kako unaprijediti prodajne i univerzalne vještina zaposlenika. Prijave su otvorene!

Sanda je više od 25 godina profesionalno predana implementaciji i unapređenju poslovne oblasti Upravljanja ljudskim resursima u organizacijama. Od 2015. godine aktivni je član i jedan od osnivača Udruženja za upravljanje ljudskim resursima. Pored diplome diplomiranog ekonomiste posjeduje niz HR licenci za profiliranje i procjenu kandidata, DDI Target selection licence alat za intervjuisanje i procjenu kandidata prilikom selekcijskog procesa, licencu po modelu HOGAN Assessment centra, Point of you praktičar, licence SDI modela u cilju identifikovanja i formiranja timova.


Pročitajte više: Sanda Ljukovac: “Vođa treba biti ponizan, oslobođen od arogancije”


SUPERB najuspješniji upravljački koncept za ljudske resurse

Na našem networking breakfastu u Brčkom saznaćemo šta znači voziti auto klase SUPERB odnosno upravljati kompanijom po principu:

S – Safety (sigurnost) – ono što ljudi žele od posla je prije svega sigurnost, prevashodno materijalna a potom i psihološka sigurnost.

U – Upgrading (nadogradnja) – neovisno o radnom mjestu, svi teže rastu, razvoju i osjećaju da su kompetentni za to što rade.

P – Purpose (svrha) – svima treba osjećaj smisla i svrhe kroz posao koji rade, kada to nedostaje produktivnost i efikasnost su značajno upitne.

E – Empowerment (osnaživanje) – izazovnost onoga što radimo, uključenost i mogućnost da se ostvari uticaj ima direktni uticaj na motivaciju zaposlenika.

R – Relationships (odnosi) – odnosi zasnovani na povjerenju, empatiji i razumijevanju potreba predstavljaju temelj radnih procesa uspostavljenih u kompanijama.

B – Balance (ravnoteža) – ravnoteža između poslovnih i ostalih životnih uloga, predstavljaju osnov za osjećaj pripadanja jednog organizaciji.

Dublje i praktično upoznavanje koncepta SUPERB i kako ga možete implementirati u kompanijama, bez obzira na veličinu kompanije, da li je SUPERB obavezno skup ili je dostupan, primjeri iz prakse za implementaciju koncepta, sve to i još mnogo toga možete saznati na radnom doručku koji smo za sve zainteresirane poduzetnice pripremili na našem najnovijem doručku koji prvi put organizujemo u Brčkom.

Dobre prakse i razmjene iskustava

Pozivamo vas na novo druženje, sa ciljem da dobijemo što više informacija kako bi naše kompanije što uspješnije vodili. Razmjena iskustava i kontakata naša je zadaća, koju ćemo, nadamo se, i ovoga puta izvrsno riješiti.

Prijavite se na linku.

Događaj sponzoriraju RBA, Festina Lente d.o.o. i Avis.

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

čišćenje vodokotlića

VIDEO: Kako napraviti najmoćnije sredstvo za čišćenje? Trebate 2 sastojka iz...

Jedna kreativna YouTuberica s kanala "Uradi sama - ideje za kreativce" podijelila je jednostavan i prirodan trik za čišćenje vodokotlića, koji ne zahtijeva korištenje...