Sanda Ljukovac, HR profesionalka, edukatorica i moderatorica, vodiće nas kroz koncept SUPERB, upravljački koncept za ljudske resurse istražen i razvijen od strane tima stručnjaka okupljenih u Business psychology lab u Hrvatskoj.
Pozivamo vas da nam se pridružite na našem networking breakfastu u Brčkom, 22.5.2024. godine u Hotelu Jelena, gdje ćemo svi imati priliku čuti novosti iz oblasti vođenja ljudskih resursa, uz analitični pristup o tome kako izgraditi najuspješniji upravljački koncept i kako unaprijediti prodajne i univerzalne vještina zaposlenika. Prijave su otvorene!
Sanda je više od 25 godina profesionalno predana implementaciji i unapređenju poslovne oblasti Upravljanja ljudskim resursima u organizacijama. Od 2015. godine aktivni je član i jedan od osnivača Udruženja za upravljanje ljudskim resursima. Pored diplome diplomiranog ekonomiste posjeduje niz HR licenci za profiliranje i procjenu kandidata, DDI Target selection licence alat za intervjuisanje i procjenu kandidata prilikom selekcijskog procesa, licencu po modelu HOGAN Assessment centra, Point of you praktičar, licence SDI modela u cilju identifikovanja i formiranja timova.
Pročitajte više: Sanda Ljukovac: “Vođa treba biti ponizan, oslobođen od arogancije”
SUPERB najuspješniji upravljački koncept za ljudske resurse
Na našem networking breakfastu u Brčkom saznaćemo šta znači voziti auto klase SUPERB odnosno upravljati kompanijom po principu:
S – Safety (sigurnost) – ono što ljudi žele od posla je prije svega sigurnost, prevashodno materijalna a potom i psihološka sigurnost.
U – Upgrading (nadogradnja) – neovisno o radnom mjestu, svi teže rastu, razvoju i osjećaju da su kompetentni za to što rade.
P – Purpose (svrha) – svima treba osjećaj smisla i svrhe kroz posao koji rade, kada to nedostaje produktivnost i efikasnost su značajno upitne.
E – Empowerment (osnaživanje) – izazovnost onoga što radimo, uključenost i mogućnost da se ostvari uticaj ima direktni uticaj na motivaciju zaposlenika.
R – Relationships (odnosi) – odnosi zasnovani na povjerenju, empatiji i razumijevanju potreba predstavljaju temelj radnih procesa uspostavljenih u kompanijama.
B – Balance (ravnoteža) – ravnoteža između poslovnih i ostalih životnih uloga, predstavljaju osnov za osjećaj pripadanja jednog organizaciji.
Dublje i praktično upoznavanje koncepta SUPERB i kako ga možete implementirati u kompanijama, bez obzira na veličinu kompanije, da li je SUPERB obavezno skup ili je dostupan, primjeri iz prakse za implementaciju koncepta, sve to i još mnogo toga možete saznati na radnom doručku koji smo za sve zainteresirane poduzetnice pripremili na našem najnovijem doručku koji prvi put organizujemo u Brčkom.
Dobre prakse i razmjene iskustava
Pozivamo vas na novo druženje, sa ciljem da dobijemo što više informacija kako bi naše kompanije što uspješnije vodili. Razmjena iskustava i kontakata naša je zadaća, koju ćemo, nadamo se, i ovoga puta izvrsno riješiti.
Prijavite se na linku.
Događaj sponzoriraju RBA, Festina Lente d.o.o. i Avis.