Dođite na naš prvi Networking Breakfast u Tuzli 26.10.2022!

Na našoj prvoj konferenciji “Žensko poduzetništvo izvor gospodarskog rasta na Balkanu” održanoj u junu u Sarajevu najavili smo da će naša regionalna poduzetnička mreža iz Hrvatske koja je započela s radom polovinom godine i u Bosni i Hercegovini, Women in Adria BiH, biti domaćin nekoliko networking breakfast događaja do kraja ove godine.

Prvi Networking breakfast posvećen umrežavanju poduzetnica u regionalnoj poduzetničkoj mreži Women in Adria BiH pod nazivom “Ljudski resursi za male poduzetnike” biće održan u Tuzli, 26.10.2022. u hotelu Salis.

Upravljanje ljudskim resursima gorući je problem današnjeg poslovanja

U današnjem vrlo dinamičnom i za poduzetnike vrlo izazovnom vremenu globalne i lokalnih privrednih kriza ljudski resursi su postali jedno od ključnih pitanja opstanka svake firme. Svjedočimo današnjim velikim izazovima kako pronaći kvalitetne zaposlenike, pa je proces pronalaženja idealnih zaposlenika postao gotovo nedostižan san za poduzetnike mnogih firmi. U tom procesu regrutiranja i pronalaženja zapooslenika posebno su ugroženi mali poduzetnici koji nemaju unaprijed definirane poslovne vezane za ljudske resurse. To su procese koji su dosta selektivnije i ozbiljnije prilagođeni unutar korpoartivnog sektora, no u svakom slučaju podrazumijevaju vrlo jasno i precizno definiran plan upravljanja ljudskim resursima.

Male i srednje firme, koje ćesto nazivamo “mali poduzetnici” vrlo često nemaju niti dovoljno znanja ni vještina kako posložiti poslovnu organizaciju untar svog psolovnog tima, niti iskustava kako rješiti glavne probleme s kojima se svakodnevno sve više suočavaju. Susrećemo zbog toga sve više frustrirane i nezadovoljne poduzetnike i poduzetnice, koji ne mogu pronaći adekvatno osoblje zbog sve većeg deficta kvalitetne radne snage, te neadekvatne obučenosti, znanja i vještina rade populacije koja nam je na raspolaganju na BH tržištu rada.

Alisa Lingo

Naučite kako unaprijediti kvalitet vašeg poslovnog tima

U svakodnevnom razgovoru s poduzetnicama iz svih dijelova BiH dobili smo informacije o mnogim problemima vezanim za kvalitetno funkcioniranje njihovih poslovnih timova.

Kako pronaći dobrog zaposlenika? Kako njeg ili nju dovoljno dobro platiti, a znate da su vam resursi ograničeni? Što zahtijevati od vašeg osoblja? Kako se nositi s pomanjkanjem znanja i vještina osoblja s kojim radite? Kako se boriti sa neprofesionalnim i bahatim odnosom zaposlenika na radnom mjestu? Kako osobno ne shvatati kad vas napuste neki članovi/ce tima? Sve su ovo pitanja koja svakodnevno slušamo u pričama naših poduzetnica, pitanja na koje ne umiju i ne znaju dati adekvatne odgovore.

Stoga smo odlučili ponuditi vam rješenje dajući vam priliku da odgovorite na mnoga pitanja koja vas svakodonevno iscrpljuju i guše.

Pozivamo da nam se pridružite na našem prvom Networking breakfastu u Tuzli, 26.10.2022., na koji vam dovodimo stručnjakinju za ljudske resurse Alisu Lingo iz Sarajeva, s kojom ćete moći porazgovarati o ključnim temama vezanim za ljudske resurse.

Alisa Lingo je direktorica Golden Ratio Growth Centra iz Sarajeva, koja iza sebe ima dugogodišnje profesionalno iskustvo rada u različitim segmentima HR industrije u raznim korporativnim kompanijama kao što su Coca Cola, potom Autority Partners, te nekoliko start up kompanija u BiH. Svoje je dugogodišnje iskustvo bavljenja HR tematikom i uspostavljanjem različitih vidova upravljačkih struktura u korporativnom i start up svijetu nadogradila edukacijom za NLP i executive AOEC coaching trenericu. Danas je vlasnica svog Golden Ratio Growth Centra koji se bavi executive coaching procesima za poduzetnike i korporativne klijente.

Alisa Lingo

Za Women in Adria regionalnu mrežu poduzetnica Alisa Lingo je izjavila: “U današnjem poslovnom svijetu važno je razgovarati o ključnim temama koje se bave organizacijskom kulturom svake poslovne organizacije koja je ključ uspjeha svake firme. Bavićemo se pitanjima kako se gradi feedback kultura, te kako su povezane kultura firme i selekcijski proces novih zaposlenika. Željla bih da vam prenesem svoja saznanja o tome odakle započeti s implementiranjem HR procesa i koji HR procesi se uvode u kojoj fazi razvoja firme. Ne treba zaboraviti da je u ovim procesima vrlo bitno znati kako se gradi organizacijska kultura jedne firme ili obrta, kako koristiti misiju, viziju i vrijednosti za upravljanje. Također, želim da razmijenimo znanja i iskustva iz svakodnovnog poslovanja i
upravljanja ljudskim potencijalima, te da naučite kako prepoznati koji od zaposlenika imaju potencijal, kako ćete njima najbolje upravljati i kako je najbolje razvijati svoje zaposlenike da bi se što duže zadržali u firmi
“.


Pročitajte više: HR stručnjakinja Alisa Lingo: Coaching je promijenio moj život


Rješite svoje dileme i naučite kako upravljati vašim zaposlenicima

Dakle, željeli biste saznati kako da privučete i zadržite najbolje kandidate? Zanima vas kako da skratite proces selekcije i dobijete najbolje ljude, te kako da saznate da li su vaši zaposlenici zadovoljni? Znate da vam treba vanjska pomoć u rješavanju ovih pitanja ali se niste dosada usudili angažirati HR stručnjake? Svjesni ste da biste trebali zaposliti dobrog HR-ovca, no niste sigurni da je strateško upravljanje ljudskim resursima važno za vaš biznis? Niste sigurni kao napraviti dobar oglas za posao, kako ispravno navesti opise radnih mjesta i potrebne kompetencije za svako radno mjesto za koje dajete oglas. A također, niste sigurni ni kako najbolje upravljati dinamikom tima, niti kako se kreira funkcionalan tim, te vrši obuka, edukacija ili trening ljudskih resursa. 

Ako su neka od ovih tema dijelom vaših svakodnevnih razmišljanja i odavno su postali kritični segmenti vašeg poslovanja, koji vam zadaju konstantnu glavobolju bez mogućnosti pronalaska dobrog rješenja, onda je ovaj Networking breakfast “Ljudski resursi za male poduzetnike” u Tuzli savršeno dizajniran za vas.

Nije važno da li ste poduzetnica koja ima 2 ili 3 zaposlenika, ili je još uvijek “solo igračica” i planirate intenzivirati svoje poslovne aktivnosti, ili pak imate 10-20 članova tima, iz korporativnog ste biznisa…U posljednjih se par godina dramatično promijenio svijet poslovanja i zato iskoračite iz vašeg začaranog kuga i investirajte u nova znanja i vještine. Višestruko će vam se to znanje isplatiti, a sve ono što budete naučili na ovoj radionici, kontakte koje budete stekli, povezali se s nekim vašim istomišljnicima, kolegicama, biće vam od neprocjenjive važnosti.

Kako se prijaviti?

Prijavite se na našoj stranici Women in Adria na Networking breakfast “Ljudski resursi za male poduzetnike”.

Pokrovitelj ovog događaja je Raiffeisen Bank BiH.

26.10.2022. u Tuzli će se održati i drugi ovogodišnji Networking breakfast “Ljudski resursi za male poduzetnike”.

30.11.2022 u Mostaru će se održati treći po redu Networking breakfast ” Ljudski resursi za male poduzetnike”.

15.12.2022. u Sarajevu će se održati i posljednji ovogodišnji Networking breakfast “Ljudski resursi za male poduzetnike”.

Photo: Women in Adria

Ne propustite najnovije vijesti i najave događaja

* indicates required

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

kako uštedjeti

Želite ipak nešto i uštedjeti? Evo 6 načina kako to izvesti

Rastuće cijene namirnica stavljaju mnoge obitelji pod financijski pritisak. Mnogi koji su nekad trošili 50 funti (60 eura) tjedno na osnovne namirnice sada se...
važnost učenja u poslovanju

Neznanje je blagostanje