Tako se to radi! Pogledajte kako izgleda zdrava konkurencija

Zbog požara koji je krajem jula izbio u Plazma fabrici u Požarevcu smanjeni su proizvodni kapaciteti fabrike, što je rezultiralo nestašicom poznatog keksa. Plazma se našla u svojevrsnoj krizi, a podršku joj je pružio ni manje ni više nego konkurentski brend – Oreo. Iz Oreo Srbija objavili su fotografiju na kojoj piše:

“Draga Plazma, nadam se da ste ti i Mini Mini dobro. Za Mlevenu ne brinem, ona se uvek snađe. Želim ti brz oporavak, a kad se vratiš, pravimo tortu zajedno. Dogovoreno? Tvoj drug, OREO”.

Zdrava konkurencija

Fotografiju je na svom LinkedInu podijelila i Ljiljana Vasić, koja stoji na čelu dijela srpskog koncerna Bambi iz Požarevca kao regionalna manegerica za BiH i Crnu Goru.

“Kad radiš u industriji gdje je konkurencija ovakva, šta drugo reći sem zadovoljstvo je imati ih za primjer nekad, za kaficu često (neki nedovoljno), za ideje redovno i ponekad za glavobolju”, napisala je u objavi koja je izazvala mnogo pozitivnih reakcija i komentara.

Podsjetimo, iz kompanije Bambi koja pravi čuveni Plazma keks odmah su upozorili na moguću nestašicu, piše A Plus Me.

“Zbog štete uzrokovane požarom, dinamika proizvodnje biće prilagođena raspoloživim kapacitetima, pa se može očekivati da Plazma i pojedini brendovi u određenim pakovanjima, neće kontinuirano biti dostupni na svim prodajnim mjestima i na svim tržištima”, naveli su.


Pročitajte više: Ljiljana Vasić: “Trgovina je kao akcioni film u kome stalno nešto i nekoga spašavate


Plazma je mnogo više od keksa

Također, tada su naveli da iako je u rad pušten proizvodni pogon koji nije bio zahvaćen požarom, dio proizvodnih linija moraće da se obnovi kako bi proizvodnja mogla da se nastavi u punom kapacitetu.

“Trenutno radimo na prioritizaciji portfolija i u skladu sa kapacitetima proizvodnih linija, mijenjaće se i struktura portfolija, kao i dostupnost proizvoda. Bambi svakako nastavlja da plasira svoje proizvode na tržište, ali možemo očekivati da u određenom periodu ispred nas Plazma i pojedini brendovi neće uvijek biti dostupni na svim prodajnim mjestima i na svim tržištima. Svi znamo da je Plazma mnogo više od keksa, to je ukus koji je obilježio odrastanja mnogih generacija. Zato su i naši napori usmjereni ka tome da pronađemo optimalna rješenja kako bismo se što prije vratili uobičajenom poslovanju, te molimo sve naše vjerne potrošače, kupce i partnere za razumijevanje i mrvicu strpljenja”, rekao je generalni direktor “Bambija” Dragan Stajković.

Brend se pojavio krajem 60-ih godina i to zahvaljujući Petru Tutavcu, generalnom direktoru Bambija i jednom od ljudi koji je, među prvima, prije svega kao dobar poznavalac tog zanatstva u konditorskoj industriji, napravio brendove poput pomenute Plazme, zatim keksa Domaćica ili Bakin kolač. On je boraveći u Italiji donio vrstu tehnologije za proizvodnju popularnog keksa. Tutavac je preminuo 2022. u 88. godini.

Foto: LinkedIn, Instagram screenshot @plazma_zvanicna

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

libresse kampanja

VIDEO: Ova genijalna kampanja skrenula je pažnju na pitanja koja čuju...

Preko milion organskih pregleda videa brenda Libresse za dva dana otkriva nam da postoji tema koja nije dovoljno obrađena, a tiče se položaja žene...
odnosi među kolegama

Čovjek je čovjeku – kolega