Želite li da ponude za posao pljušte na LinkedInu poslušajte savjete stručnjakinje za brendiranje

LinkedIn je započeo kao jednostavna platforma za traženje posla, ali se vremenom pretvorio u platformu koja je orijentirana na različite vrste poslovnog sadržaja. Među onima koji putem ove platforme dijele svoj sadržaj je Tena Nagulov Halilović, stručnjakinja za komunikacije. Kako kaže na svom profilu na LinkedInu, svoj zanat ispekla je radeći kao novinarka, PR, voditeljica timova, savjetnica za employer branding i kroz mnoge slične poslove. Na LinkedInu piše o svemu, a posebno je raduje kada njena objava nekoga oraspoloži ili motivira da se pokrene. Našu pažnju privukao je njen post o tome kako je dobila 15 velikih ponuda za posao u 2022. godini.

O LinkedIn-u razmišljaj kao malo dijete

Djeca vole konzistentnost, dosljednost koja će im omogućiti da rade stvari koje su im zanimljive. Kao savršenu formulu za profil na LinkedInu, Tena preporučuje sljedeću formulu: 2+22+222.

Prvi segment ove formule odnosi se na vrijeme objavljivanja članaka. Predah od poslovnih aktivnosti ljudi će potražiti na društvenim mrežama, stoga je savršeno vrijeme objavljivati u isto vrijeme i to 2 sata poslijepodne.

Naravno, nije potrebno samo objavljivati već i komentarisati i to 22 puta dnevno. ZA komentare, Tena smatra da su čak važniji od objava stoga ih treba objavljivati pažljivo, tako da imaju glavu i rep, te da mogu funkcionirati kao zasebna objava.

Treći i možda najzahtjevniji dio jeste godišnji broj objava – 222. Ovaj broj će omogućiti jaku vidljivost, ali ne i prenapadnost.

Nije tako lako doći do cilja

Iako navedena formula zvuči jednostavno i čini se savršenim putem za ostvarenje ciljeva, ipak nije tako lako. Potpuno slijeđenje bilo kakvih formula i pravila pisanja učinilo bi da sve objave izgledaju identično, a autori se ne bi razlikovali, pa gdje je onda tu ljepota? Zbog toga smo kontaktirali Tenu, koja nam je otkrila da slijepo poštivanje (izmišljenih) pravila prilikom pisanja na LinkedInu može dovesti do pojave klonova. Tena smatra da u tom slučaju sve objave postaju iste, svi ljudi djeluju isto, te da to i nije neki način za istaknuti se na LinkedInu.

Četiri smjernice, a ne pravila

U nastavku Vam donosimo četiri smjernice koje je Tena Nagulov-Halilović sa nama podijelila, koje mogu pomoći prilikom pisanja LinkedIn objava, ali koje nipošto nisu pravila:

1. Ne piši objave u trenutku ljutnje, razočaranja ili bijesa. Takve objave ne laskaju tvom imidžu, a ni ljudi na LinkedInu ih ne vole pretjerano čitati.
2. Ne trebaš stalno biti koncentrirana na strogo poslovne i stručne teme. Piši o svakodnevnim situacijama, ne boj se dati malo sebe i svoje privatnosti, ali pokušaj da pronađeš poveznicu s poslovnim kontekstom. Recimo, pišeš o svojoj jutarnjoj šetnji u kojoj si ugledala nešto što te asociralo na neku situaciju u poslu. Takve asocijacije kod čitatelja bude AHA moment i zato su rado čitane.

3. Zabavno je OK. Unesi humor u svoje objave. Ako ti humor pak nije jača strana, potrudi se da tvoji uvijek ozbiljni postovi budu zaista zanimljivi. To ćeš postići tako što će tvoje objave imati jednu poantu, a ne više njih (ako se ti ne usredotočiš, ni čitatelj te neće shvatiti) te na samu poantu bolje pređi brzo. Ne troši riječi i tuđe vrijeme na nepotrebno dugačak uvod. Ovo ne znači da sve objave trebaju biti kratke, već samo pošteđene suvišnih informacija.

4. Najvažnije – opusti se! Što budeš više pisala, objave će biti bolje. Nekad su ljudi bacali prve mačiće u vodu, danas to činimo s LinkedIn objavama. Rijetko kad su te objave čitane, ali one su početak. Važno je odvažiti se i početi.

Photo: Unsplash/Canva

*Članak je prenesen sa Women in Adria Hrvatska, www.womeninadria.com

     

POVEZANI ČLANCI

PROČITAJTE JOŠ

PROČITAJTE VIŠE

tuširanje vrućom vodom

Zašto se ne biste trebali svaki dan tuširati vrućom vodom?

Iako je tuširanje vrućom vodom jako ugodan osjećaj, novo izvješće koje je objavio The New York Times sugerira da bi to moglo izazvati probleme...